Armin is weer de beste plaatjesdraaier vd wereld !!

Stiekum is het niet eens zo slecht wat meneer van Buuren maakt. Het zou me ook niks verbazen als ie niet vies is van 'n dikke techno of electro set met Aux88 en de hele UR serie erin... maar daar zalle we wel nooit achter komen. Als je de beste man zou boeken voor zo iets te doen, zouden er toch veel mensen op af komen die van hem verwachten dat ie "zijn" ding gaat doen.

Ik kan ook alles mixen wat je me in de poten drukt. Maar als ik trance zou gaan draaien zouden er toch best veel mensen zijn die me raar aan zouden gaan kijken en zich af vragen waar de electro, techno en house zou blijven.

Stiekum is het niet eens zo slecht wat meneer van Buuren maakt. Het zou me ook niks verbazen als ie niet vies is van 'n dikke techno of electro set met Aux88 en de hele UR serie erin... maar daar zalle we wel nooit achter komen. Als je de beste man zou boeken voor zo iets te doen, zouden er toch veel mensen op af komen die van hem verwachten dat ie "zijn" ding gaat doen.

Ik kan ook alles mixen wat je me in de poten drukt. Maar als ik trance zou gaan draaien zouden er toch best veel mensen zijn die me raar aan zouden gaan kijken en zich af vragen waar de electro, techno en house zou blijven.

idd ik vind de McDonald's ook best lekker en dat voor een fast food restaurant :)

dit is o.a. ook progressive (aangezien 80% van het forum hier alleen maar scheurende zaagtanden kan denken. (jullie missen zo veel jongens........)

of wat harder.....

kortom "Trance" is zooooooooooo breed dat als je dit allemaal kut vindt je eigenlijk geen reet aan EDM vind en ik me echt serieus af vraag wat je dan in vredesnaam op een SYNTHFORUM doet.

zoals ze in Brabant zeggen: wa'nen bagger! Als ik dan toch commercieƫle crap moet aanhoren doe mij maar iets van doodmuis.

Doet wolfgang het beter met Mark knight, vind ik echt een van de meeste vette tracks van de laatste tijd

Back