gilox
Stamgast
heb weer draaitafels in huis en kwam deze transplaat in me bak tegen
toen was trans nog leuk
toen was trans nog leuk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Stiekum is het niet eens zo slecht wat meneer van Buuren maakt. Het zou me ook niks verbazen als ie niet vies is van 'n dikke techno of electro set met Aux88 en de hele UR serie erin... maar daar zalle we wel nooit achter komen. Als je de beste man zou boeken voor zo iets te doen, zouden er toch veel mensen op af komen die van hem verwachten dat ie "zijn" ding gaat doen.
Ik kan ook alles mixen wat je me in de poten drukt. Maar als ik trance zou gaan draaien zouden er toch best veel mensen zijn die me raar aan zouden gaan kijken en zich af vragen waar de electro, techno en house zou blijven.

of wat harder.....
YouTube - ADRIAN LUX - TEENAGE CRIME (AXWELL & HENRIK B REMODE)
kortom "Trance" is zooooooooooo breed dat als je dit allemaal kut vindt je eigenlijk geen reet aan EDM vind en ik me echt serieus af vraag wat je dan in vredesnaam op een SYNTHFORUM doet.

Zie je nou wel, ook jij luistert TranceIk mis zoveel...ik luister alleen maar hip hop of naar scheurende zaagtanden...????? http://www.youtube.com/watch?v=Y98QvN7PZBc&feature=related

Daar verschillen smaken dus. En dat mag, toch?!?Het is zoooooooooooo breed en toch klinkt alles het zelfde![]()
dit is o.a. ook progressive (aangezien 80% van het forum hier alleen maar scheurende zaagtanden kan denken. (jullie missen zo veel jongens........)
Juist de punten waarop je niet voldoet aan de norm, kunnen je laten zien waar je speciaal in bent.........![]()