Hét concert van de vorige eeuw....

CreOn

Alles naar de knoppen....
.......nu op DVD (eindelijk).

April 24, 2003
Paris la Defense concert DVD
The video registration of Jean Michel Jarre's legendary 1990 concert 'Paris La Defense - A City In Concert' will be released on DVD in the United Kingdom on May 26, 2003. The release is UK only, no releases in other countries are planned.
This release is part of a project to release his concert videos on DVD that Jean Michel announced earlier this year.

Extra features
The DVD contains a biography, a discography and weblink as extra features. Although some online retailers state the disc is region 2, it is actually region 0 and thus playable worldwide, as long as your DVD player supports PAL video playback.

Bestellen
Bestellen
Bestellen
Bestellen

Hét concert van de vorige eeuw.... .......nu op DVD (eindelijk).

wat? wat? nine inch nails op rock werchter eindelijk op dvd? waar?

8o) :D

Hahahah...

Die mochten allemaal willen dat er 2 miljoen mensen bij hun concert waren!!!!:bekdicht:

Origineel geplaatst door Camiel Toe
:D :D :D LOL

Maarre, om toch weer enigszins on topic te gaan, is of wordt Houston ooit uitgebracht?

De Houston gangbang party?
Maar is Jarre ook in Houston geweest dus?
Wat is voor oeen ieder eigelijk het beste concert waar die ooit geweest is?

Ik ben naar JMJ in parijs geweest destijds.. Het was een ultieme ervaring, niet alleen het concert zelf, maar ook de hele dag die daar bij hoorde.. wat een chaos.. goed man!

Beste concert waar ik ooit ben geweest :

1 - Ozric Tentacles - Pinkpop 1998
2 - Eat Static - Glastonbury Festival 2000
3 - Lee Perry - Nitghtown 2002
4 - Guns 'n Roses - De Kuip 1991
5 - Wat nog meer...

Origineel geplaatst door Exzit
De Houston gangbang party?
Maar is Jarre ook in Houston geweest dus?
Wat is voor oeen ieder eigelijk het beste concert waar die ooit geweest is?

1986 bij het zoveel jarig bestaan van de stad Houston. Het was de bedoeling dat hij Rendez-Vous VI samen ging spelen met een astronaut in de ruimte, maar die zat helaas in de Challenger.

Het beste concert dat ik heb meegemaakt? Dat zijn er eigenlijk twee. Vorig jaar naar One night alone geweest (Prince) en in 1990 de world violation tour van Depeche Mode. Toen speelde ze een briljante versie van 'Behind the wheels' die overging in 'Route 66'. Mooie lichtshow ook, veel rood laser licht op zwarte achtergrond en projecties van rozen (zie albumcover van Violator).

Nou ik vond de Chemical Brothers in 013 in 1999 ook niet te versmaden:halleluja :halleluja

Origineel geplaatst door dextron

1 - Ozric Tentacles - Pinkpop 1998
2 - Eat Static - Glastonbury Festival 2000
3 - Lee Perry - Nitghtown 2002
4 - Guns 'n Roses - De Kuip 1991
5 - Wat nog meer...

Ikzelf

1- Stevie Wonder Ahoy 1981 (drie uur exclusief pauze)
2- Stones 1982 Kuip
3- Talk Talk Ahoy (ergens in 80)
4- Eric Clapton`(ergesn in 80)
5- Diana Ross (1982)

Laats geweest naar de theatershow van de drie dames van Big Black and Beautifull.
Aanrader als je van oude soul houdt en ook nog eens waanzinnige stemmen.

Origineel geplaatst door Exzit
Ikzelf

1- Stevie Wonder Ahoy 1981 (drie uur exclusief pauze)
2- Stones 1982 Kuip
3- Talk Talk Ahoy (ergens in 80)
4- Eric Clapton`(ergesn in 80)
5- Diana Ross (1982)

Oei...jij bent oud ;) :D

Hmm ik zat toen nog thuis met bandrecordertjes te spelen....goeie ouwe tijd ...

Die mochten allemaal willen dat er 2 miljoen mensen bij hun concert waren!!!!
En 6 ton vuurwerk werd afgestoken...

Maarre, om toch weer enigszins on topic te gaan, is of wordt Houston/Lyon ooit uitgebracht?
Naar wat ik vernomen heb zit dat er voorlopig niet in....
Heeft er iemand eigenlijk een goede kwaliteit van het "concert" in Sun City, "the legends of the lost City"?

Hmmmm....zit net effe op jarre.net te kijken en daar staat het volgende:

April 25, 2003
La Defense DVD update
This morning, we were informed by Jean Michel Jarre & team that it is not yet certain if the La Defense concert DVD we informed you about yesterday is a completely legal release. Therefore, we have removed the information about this DVD pending the investigation into this matter.

Origineel geplaatst door Bass
Hahahah...

Die mochten allemaal willen dat er 2 miljoen mensen bij hun concert waren!!!!:bekdicht:

bij genesis waren er idd meer als 2 miljoen mensen. 4 nachten hele wembley stadion helemaal propvol krijgen... moet je kunnen. was in 3 uur uitverkocht alle 4 de nachten :S

Origineel geplaatst door Slipperman
bij genesis waren er idd meer als 2 miljoen mensen. 4 nachten hele wembley stadion helemaal propvol krijgen... moet je kunnen. was in 3 uur uitverkocht alle 4 de nachten :S

Ja haha..maar niet in 1 avond!!!!

zoveel concerten heb ik nog niet meegemaakt maar Underworld destijds in de 013 (1999 ofzoiets) is voor mij het hoogtepunt geweest

Zit net effe de achterkant te lezen van "Oxygen in Moscow".
On September 6th, 1997 over 3.5 million people invaded the streets of Moscow to witness Jarre's most spectacular concert to performance to date.

Wist niet dat er na La Defense nog een concert geweest is dat nóg meer bezoekers trok...
Peяesţяoјkά

Origineel geplaatst door Bass
Oei...jij bent oud ;) :D

Hmm ik zat toen nog thuis met bandrecordertjes te spelen....goeie ouwe tijd ...

Tja ik zat toen ook nog met mijn Akai bandrecorder met zijn sound on sound functie en echo functie te spelen.
Leuk aparaat heb ooit gescratched met die bandrecorder i.p.v; met een draaitafel.
Men neme een stuk bespeeld tape, pak met je handen de twee uiteinden vast en ga maar heen en weer over de weergave koppen.

Back