Alex Omega
a.k.a Brainthief
volgens mij zijn de tips van raphie behoorlijk goed. Ik zou ook niet gaan kutten met een soundcraft spirit.....
Kijk als je gaat voor analoog oversturen ofzo kan het wel handig zijn. Dat gelul over "puur" werken met nieuw canvas is geheel voor je zelf, als jij dat prima vind en goed voor je werkt dan moet je zeker niet ITB gaan werken....
Over 10/15 jaar is analoog trouwens niet hoorbaar beter meer.... Misschien dat heel bijzondere apparaten dan nog analoog zijn.....
Digitaal en analoog kan je op de manier die rahpie beschrijft juist perfect combineren, het ene sluit het andere toch niet uit?
Kijk als je gaat voor analoog oversturen ofzo kan het wel handig zijn. Dat gelul over "puur" werken met nieuw canvas is geheel voor je zelf, als jij dat prima vind en goed voor je werkt dan moet je zeker niet ITB gaan werken....
Over 10/15 jaar is analoog trouwens niet hoorbaar beter meer.... Misschien dat heel bijzondere apparaten dan nog analoog zijn.....
Digitaal en analoog kan je op de manier die rahpie beschrijft juist perfect combineren, het ene sluit het andere toch niet uit?
[/QUOTE]
Maar ik heb die total-recall helemaal niet nodig, integendeel, ik begin juist graag met een schoon canvas ipv de oude over te schilderen, tuurlijk zit er een leidraad in het geheel, en heb ik bepaalde fx-instellingen in mijn hoofd, of settings van mijn synths die goed werken. Daar heb ik geen pc voor nodig, en ik vind het uitdagender en een minder vast gegeven om op deze manier te werken. Ik denk meer in een band sfeer denk ik...

. Dat is gewoon niet zo.