Heej hallo daar kom eens hier

bloc

Stamgast
Hoi ik ben bloc 19 jaar oud en zwerf hier al een tijdje rond maar vandaag dacht ik laat ik eens een acc maken.

Vanaf mijn twaalfde levens jaar wou al "een" insttument bespelen. Wat wist toen nog niet dus het kwam er ook maar niet van. Tot aan een jaartje geleden ik besloot dat ik een synth wou. Maarja dan ben je er ook niet direct ik ben nou eenmaal een arm studentjeXD. Inmiddels ben ik 2 maand gellukige eigenaar van een microkorg xl(wel heel veel te lereb in 1 keer)

Verder luister ik veel naar muziek en probeer nu zelf ook wat. Ik luister een beetje experimentele muziek naja hoe noem je het ... In iedergeval hier wat namen wat ik brillante bands/artiesten vind:

Animal collective
Caribou
Panda bear
Owen pallett
Andrew bird
Fuck buttons
Holy fuck
Zoek ze op youtube ze zijn allemaal stuk voor stuk geweldig.

Toekomst plannen zijn er ook ik wil namelijk eind volgende maand een sampler (ik zit te twijfelen tussen een mpc 500 en een sp 404 sx iets wat mee te nemen is en waarbij ik on the go ook kan opnemen en goed voor een beginner :') )

Super doei!!!

hey man welkom groetjes

79644014.jpg

YO! welkom!!! veel plezier op t forum! :okdan::okdan::D

Tip van flip; koop niet binnen een jaar 20 apparaten, maar leer eerst de dingen die je hebt van binnen en van buiten!!!!

tjuuss! Robert

Back