Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb er eentje, de buizenversie en de gewone versie zonder buizen.Origineel geplaatst door DJ S KIT
Ik heb geen threads kunnen vinden over dit onderwerp dus heb ik zelf maar 1tje geopend..
Ik heb gezien dat behringer een leuke buizen exciter heeft... Is dit wel iets?
Heeft er iemand ervaring meej?
![]()
ben van plan om Dateq Apollo of Xtc te gaan halen..

Origineel geplaatst door Acidfever
Een exiter is sowieso een apparaat dat nooit mijn voorkeur zal krijgen.
Ik heb zelf eens zo'n Behringer exiter gekocht om te testen en te kijken of ik er in reaktor wat van kon namaken. Mijn ervaringen waren alles behalve positief.

Waarom denken de meeste nou dat Behringer slecht is?? Omdat het low Budget spul is?
Origineel geplaatst door smackos
Als het om dingen gaat waar karakter moet uitkomen dan is Behringer gewoon kut.
Die tube shit is gewoon fake.
Ze jatten gewoon andermans design, kopen een rechtszaak af met een geldbedrag en maken dan een inferieure kloon.
Berhinger moet gewoon optiefen.

doe es effe ontopicOrigineel geplaatst door smackos
Ik heb die Behringer Tube shit in mijn studio gehad, werkelijk dat ding klinkt als een weggegooide sok langs de A12, echt helemaal niks TUBE.
(te) gekke baard 
Die buizen die er inzitten zijn toch alleen voor de sier? Zijn het wel echte buizen dan?is het eigenlijk mogelijk om hier een paar andere buizen in te stoppen zodat deze beter en interresant gaat klinken?
is het eigenlijk mogelijk om hier een paar andere buizen in te stoppen zodat deze beter en interresant gaat klinken?
Die buizen die er inzitten zijn toch alleen voor de sier? Zijn het wel echte buizen dan?