Welke schijfjes zijn het beste

Ja, ik heb sinds kort een mp3 speler in de huiskamer gekoppeld aan mijn installatie, dus heb ik zoiezo geen eigen cd's meer nodig, de nummers kan ik gewoon via dat medium draaien.
en die speler speelt slechts ende alleen CD's af? :P

maar erm, ik bedoelde voorheen nutuulk dat je gewoon ff een MP3 kan afspelen op je PC als er iemand is...

phochos verdiende voorheen ook niet echt bijster veel, dat was eerder gelijk draaien volgens mij...

Als ik al gelijk draaide ermee. Met de verkoop bij Fonos heb ik redelijk mijn eigen geld eruit gekregen (van 10 van de 12 verschenen cd's heb ik goed verkocht, twee stuks waren niet echt goed verkocht en daar heb ik op verloren).

Maar inderdaad levert de verkoop van eigen cdr's niet zoveel op. Je moet de verkoop niet te hoog inzetten, meestal waren de cdr's die ik verkocht 5 of 6 euro, waarbij dan ook de arbeidskosten en materiaalkosten erin begrepen waren.

Phochos

hehe arbeidkosten? niemand, behalve jezelf, verplicht je om het te doen toch? :D
maar goed, die heb je, naast een hoes in elkaar moet fotosjoppen, straks ook niet meer...

weggaan bij fonos was je eerste slimme stap, nu nog ff webreleasen en ome phooch is tha man 8)

Gelijk heb je wel, maar toen ik de cd-tjes nog zelf maakte, moest je toch enige arbeid verrichten om de hoesjes te maken en de cd's te branden en dat kostte ook elektriciteit.

Ik ga successievelijk nummers plaatsen op Orion Records, dus houd de website gewoon goed in de gaten.

Phochos

en dat kostte ook elektriciteit.
en hoesdesign
en inkt
en papier
en knip en vouw werk
en afschrijving printer
en afschrijving pc
en afschrijving brander
en envelope + inpakkosten
en verzendkosten
en logistieke kosten (cd's halen in winkel en envelope op de bus gooien)

:D

en hoesdesign
en inkt
en papier
en knip en vouw werk
en afschrijving printer
en afschrijving pc
en afschrijving brander
en envelope + inpakkosten
en verzendkosten
en logistieke kosten (cd's halen in winkel en envelope op de bus gooien)

:D

Dus heb ik altijd veel te weinig gerekend voor mijn cd-tjes. Mooie gelegenheid dus om voortaan in mp3 aan te bieden.

Phochos

Back