MacGyverGear
midi-life crisis
En dan bedoel ik met aarde natuurlijk de zwevende nul.
Maar zouden jullie dit aandurven / doen?? In praktijk komt het er al op neer dat steeds meer apparaten (voedingen) niet eens meer geaard worden. USB C wordt zelfs verplicht op laptopts begreep ik laatst. Ik weet niet of ik het goed snap maar als je voor al deze 5v apparaten een zware lader koopt wordt het toch nog een gezamelijke nul, aldus de tech op het werk..
Ik heb eerder een testrondje gedaan met een universele lader die naast een iPad pro nog wat andere zaken kan laden. En hoppa, de 2a mixer die via een reguliere lader niet opstart en meldt (niet voldoende power oid..) deed ie het op deze lader zonder problemen.. daarnaast nog een ander 5v apparaat aangesloten en met elkaar verbonden.. audio vergeleken op ruis en andere geluiden terwijl ik ze via de meegeleverde adapters had draaien.. en ik hoorde geen verschil.
Als test heb ik gisteren mijn net binnengekomen 220watt chinacharger getest (wat komt er niet vandaan??) en heb de boel de hele middag en avond draaiende gehad. Laptop + 2 mixers op 1 voeding, één van de mixers zelfs als USB audio device gebruikt.. aangesloten op een andere mixer die de opname maakte. Wat voor mij een verassing was; geen nare groundloop-achtige bijgeluiden.. Signaalpath klonk gewoon schoon.. (oordeel hieronder)..
Wat natuurlijk een probleem kan worden is 'n falende voeding en dan is het ook in 1x einde verhaal... Hoe lang deze voeding mee gaat weet ik ook niet. Hij wordt een beetje warm maar ook niet overdreven warm met deze 3 apparaten. Prijs 32,95!! Maar ja.. welke lader zouden jullie kopen??
Maar zouden jullie dit aandurven / doen?? In praktijk komt het er al op neer dat steeds meer apparaten (voedingen) niet eens meer geaard worden. USB C wordt zelfs verplicht op laptopts begreep ik laatst. Ik weet niet of ik het goed snap maar als je voor al deze 5v apparaten een zware lader koopt wordt het toch nog een gezamelijke nul, aldus de tech op het werk..Ik heb eerder een testrondje gedaan met een universele lader die naast een iPad pro nog wat andere zaken kan laden. En hoppa, de 2a mixer die via een reguliere lader niet opstart en meldt (niet voldoende power oid..) deed ie het op deze lader zonder problemen.. daarnaast nog een ander 5v apparaat aangesloten en met elkaar verbonden.. audio vergeleken op ruis en andere geluiden terwijl ik ze via de meegeleverde adapters had draaien.. en ik hoorde geen verschil.
Als test heb ik gisteren mijn net binnengekomen 220watt chinacharger getest (wat komt er niet vandaan??) en heb de boel de hele middag en avond draaiende gehad. Laptop + 2 mixers op 1 voeding, één van de mixers zelfs als USB audio device gebruikt.. aangesloten op een andere mixer die de opname maakte. Wat voor mij een verassing was; geen nare groundloop-achtige bijgeluiden.. Signaalpath klonk gewoon schoon.. (oordeel hieronder)..
Wat natuurlijk een probleem kan worden is 'n falende voeding en dan is het ook in 1x einde verhaal... Hoe lang deze voeding mee gaat weet ik ook niet. Hij wordt een beetje warm maar ook niet overdreven warm met deze 3 apparaten. Prijs 32,95!! Maar ja.. welke lader zouden jullie kopen??
Laatst gewijzigd: