Ik dacht; ik word maar eens lid..

Mariakaakje

Nieuwkomer
Dag iedereen,

Ik ben Michiel, woonachtig in Haarlem.
Vaak gesnuffeld op dit forum en dacht laat ik mij ook maar eens aansluiten, alhoewel ik normaal niet zo van de fora ben.
Ik hou dus ook veel van synths en ook obscure instrumenten. Ik meng mij niet meer in de discussie analoog / digitaal, omdat beide zo wel zijn plus punten hebben, het is maar wat je ermee doet..

ik ben zelf in het bezit van een korg poly 61, crumar performer, dx11, optigan, yamaha sk 50d, roland cr68, tr 505, jomox 09, yamaha ry30 en nog wat casiotjes, slechte drumcomputertjes, grooveboxen en al dat ongein.

Ik ben nog aan het verzamelen, maarjah het is nooit compleet he..

Ik hou erg van Bowie, Eno, Reznor en IJslandse muziek en alles in die sfeer en hoop hier veel wijsheid te vergaren haha

Gegroet,

Mich.

ha hallo mariakaakje....

welkom op dit forum en ha ha ps ps coole gear heb je....

green-smoke.jpg

Welkom Michiel 8)

dus ook niet diegene die zichzelf de hele tijd plugt op de verschillende fora,..

:D:D:D

Is em wel hoor ;)

Hey ook een Poly 61 bezitter

Ja de Poly klinkt echt heerlijk, ik hou wel van die scherpe geluiden, alleen die rot knoppen! niet echt snel editten...

maar ik snap niet waarom hij zo ondergewaardeerd wordt,.. naja chill voor de prijs..

maar ik snap niet waarom hij zo ondergewaardeerd wordt,..
de synthese van de poly-61 is nou niet echt je-van-het... en helemaal niet voor mensen die realtime willen staan parameter rukken nutuulk...
en dan ook nog het gebrek aan MIDI in/out etc. ...misschien daarom?

ja Sigur Rós, maar veel meer bands, zoals Múm, slowblow, Fm Belfast.. allemaal aan te raden!

Múm is inderdaad ook erg gaaf, die andere twee ken ik zo niet. amiina is ook gaaf, en Olafur Arnalds...

Back