G
Guest
Guest
Hier is plek zat, lekker midden in het land en we kunnen hier genoeg geluid maken...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik bedoel een extra vco en eg ten koste van bijvoorbeeld delay en phaser. Maar 4 vcf's en 5 lfo's maken veel goed.Het frontpanel zit helemaal vol en daar zou geen plaats meer voor zijn geweest.
Het is banana wat je makkelijk 1 of 2x kan doorstacken.
ik kan eens vrijblijvend informeren bij het buurthuis of we een middag een zaaltje kunnen gebruiken...
wie weet vinden ze het een leuk idee en kunnen we daar ook met de soldeerclub heen
Of we moeten Jena zo gek krijgen om zn pakhuis op te ruimen![]()
Groep 4 t/m 6 zijn allemaal internationaal...Ik vraag me af in welke groep Aphex Twin zit en wanneer Bert hem gaat mailen...
imo maken de delay en phaser het systeem afIk bedoel een extra vco en eg ten koste van bijvoorbeeld delay en phaser. Maar 4 vcf's en 5 lfo's maken veel goed.

Wordt dat hetzelfde als met langskomen?Hier is plek zat, lekker midden in het land en we kunnen hier genoeg geluid maken...

-Wat is de minimale/maximale delay tijd van de delay module?
- Snelheid van de envelops?
- Snelheid van de LFO?
Dus tD bij Delay inputs is de delay snelheid...dan is dat duidelijk....vraag kan dan weg![]()

Momenteel wacht ik nog op een aantal componenten. Dit zal tussen de 6 tot 10 weken duren voordat ze binnen zijn.Ga dan maar ff snel solderen