die andere twee punten ben ik ook wel benieuwd naar, wat je daar precies mee bedoeld ?
die resonantie schijnt trouwens intern anders af te regelen te zijn. ben wat punten aan het verzamelen en plan tzt een afspraak bij bert in met alle wensen mijnerzijds.
nu het koud wordt valt me op dat het soms dik 15 minuten duurt alvorens de groene lampjes gaan, hebben jullie dat ook ?
heb inmiddels 2 kasten-nr2 aangeschaft en 2 kentoninterfaces, dat werkt goed.
opvallend vind ik dat de oscilatoren allemaal anders lijken te zijn ingesteld. de middenstand op de een ligt "octaven" lager dan de middenstand op de anderen... weet niet of dat de bedoeling was en of dat wat meer bij elkaar gebracht kan worden.
ook de octaafswitch knob ligt op een wat ongemakkelijke plaats vaker raak ik de stemknop van oscilator1 in het voorbij gaan.
en de sequencer is oa erg welkom als extra 5 attentuators, wat meer daarvan in de volgende versie misschien.
wat ik helemaal niet snap is waarom de portamento van de 2 niet toonzuiver reageert en die op de fenix3 wel ? zou het juist omgekeerd verwacht hebben
verder geregeld mee bezig en moogachtige en rolandachtige patches al voorbij zien komen.
klaterende beekjes is me nog niet gelukt, de ringmodulator klinkt altijd wel goed, filteroverdrive is opvallend gematigd en muzikaal, blijft interessant, alleen wat weinig feedback van medegebruikers ,dus dat is welkom, waarvoor bij deze alweer dank...
ben zelf niet zo in de sequencer gedoken maar opvallend was wel dat een externe trigger op een spoor apart alleen werkt als de global run aanstaat. dat kan ik niet verklaren en ook niet omzeilen , iemand anders tips ?