Fenix XL (Dutch synth)

Soo.. daar heb ik ook zo'n hekel aan als mensen steeds een modular voor mijn wasmachine zetten. Grr..!

:D

@MODS: ik wil het graag gezellig houden in dit topic!
Misschien is een licht corrigerende waarschuwing op zn plaats :engel:
LOL :D

Back ontopic:
Kijk ik ben bezig met het cgs project en verwacht dat ik komende tijd niet veel zal pielen met de fenix. Vandaar dat ik dacht: Niels is een goeie gast laat hem maar lekker patchen op de fenix voor de tijd dat ik nog bezig ben.....

Maar die boodschap drong maar niet door bij 'm :P

@Sunny:
tot nu heb ik pas 1 avondje zitten patchen....
het geluid wat er uit kwam vond ik mooi...
aangezien ik geen formant filter had, ben ik meerendeel daar mee bezig geweest...
net als de delay en phaser (me :luv: phasersssss!)
bananen werkt net anders dan (mini)jacks maar wel zo fijn!

@MODS: ik wil het graag gezellig houden in dit topic!
Misschien is een licht corrigerende waarschuwing op zn plaats :engel:
LOL :D
Laat die waarschuwing maar zitten....

Ik gooi er nog wel een schepje bovenop:
Die vriendelijke Brabantse lelijkerd aast al maanden op mn TR808. De Pollard Syndrum mocht ie van me lenen voor zn live set in de BAR van begin sept. De Syndrum gaat veel verder dan een 808 en daarvan wist ie binnen 2 minuten de voeding te slopen, ondanks dat ik nog geen minuut ervoor duidelijk vertelde dat het een 110V versie is en geen 220V. De GVD'se SUFKUT! :stupid

Voor mijn grote Friend BRZki:

8269117680_9f639b7632_z.jpg

8268047775_ce7974715e_z.jpg

maar hij is wel mooi,
gefotoshopped?

gefotoshopped?
nope, gisteravond snel na filmavond door een filmmaatje van me laten schieten 8)
kben een beetje internetschuw vandaar het Boba Fett masker ;)

als het meezit in januari Bert lastigvallen voor de sequencer en dan hard door sparen voor de 2e Fenix :okdan:

niet, hij is toch niet vervangbaar. maar zou ik hem moeten verzekeren dan minimaal voor de aanschafwaarde

even een vraag de H van de ahdsrr doetbij mij niets. heb van alles geprobeerd, maar geen enkel verschil.
ik ben bekend met de H functie van bv de ms20 envelops en de synthi-ems.

vraag is of hij bij een van jullie wel duidelijk verschil geeft , of dat ik iets niet goed doe ? misschien moet er 5 volt offset op of zo ?
gaarne enige hulp/ advies

Back