G
Guest
Guest
Groep 18 hiero.............
Netjes hoor Cas, groep 3, dan komen we eerst bij jou spelen
(Als je studio werkt)...
Netjes hoor Cas, groep 3, dan komen we eerst bij jou spelen
(Als je studio werkt)...Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
(Als je studio werkt)...Deze week maak ik het aanbetalingsbedrag over....ben ik daar iig al mooi vanafNetjes hoor Cas, groep 3

DenDer komt begin februari mn mixert doorlichten.....dan komen we eerst bij jou spelen(Als je studio werkt)...

Yeps.... ben ook erg blij ermee en de hoofdpijn is ook weer weggezakt!gelukkig opgelost, en dus toch begonnen bij groep 1
Respect the skills!ik vind dat een opmerkelijk succes en het zegt ook iets over de reputatie van synton en de fenix. of niet?
De cultstatus en lage productieaantal spelen ongetwijfeld mee... Er zullen nu ongetwijfeld fenix I eigenaren zijn die al en ook automatisch voor soortgelijke projecten in de toekomst op de list staan.volgens mij moeten andere bouwers en bouwertjes er echt harder aan sleuren, zeker als ze weer eens op het toneel verschijnen na jaren en jaren... goed hoor![]()

Weet alleen niet zeker of die delay er nu in komt of niet?
Even wat vraagjes over de functies van de fenix 2, wat misschien ook leuk is voor dit topic.
en om Bert te ontlasten met dit soort vragen
Heb zelf wel een aantal functies uit beprobeerd maar het is nog niet helemaal duidelijk.
Wat kan je met een:
Gate delay?
Rectifier?
Waarom zit er een digitale en analoge noise op?
CPR?
Waveshapers?
wavemultiplier?
Delay (BDD)? is dit een analoge delay?
misschien even wachten met over delay praten tot Casper weer helemaal gekalmeerd is?
yeps die komt er in .....Weet alleen niet zeker of die delay er nu in komt of niet?
VinnieQ was me al voor

is er iemand die dit weet, misschien ook aan de hand van ervaringen met de eerdere modulaire fenix.. ?
sorry i dunno ?!?!ik vroeg me af of er ergens op de fenix synth inverters zitten ?
daarnaast vroeg ik me af of de dividers van de sequencer ook op bv de audio van de oscillator fatsoenlijk kunnen werken om subbassen te creëren , of dat ze alleen op trigger/ gate signalen werken.

ps ik heb liever een analoge delay dan een chorus.
Zou wel grappig zijn om een lijstje op te stellen/bijhouden wie er een koopt/bestelt. Idd leuk dat zo'n synth ook een beetje in Nederland blijft. Niet dat ie ook naar het buitenland moet gaan maar toch erg leuk.
Even een lijstje opgesteld van de mensen waarvan ik het idee had dat zij een bestelling hebben geplaatst. Als het niet zo is laat het even weten!
Tot op heden 16 deelnemers:
CatScan
sms303
synthiaks
R-ond ?
nonamewanted
Jena_mu6
brz
gjb68
JohnnyBusca
faneflip
oberheim
Rombraz
falafelbiels
Leo
Fourier
sunny pedaal
Das hetzelfde.
Chorus is de delay tijd kort en een lfo erop.
Zometeen ga ik het aanbetalingsbedrag overmakenTot op heden 14 deelnemers:
CatScan
sms303
synthiak
nonamewanted
Jena_mu6
brz
gjb68
JohnnyBusca
faneflip
oberheim
Fourier
sunny pedaal
Akikaze
Rombraz?!?!?

Zometeen ga ik het aanbetalingsbedrag overmaken![]()