Fenix XL (Dutch synth)

Ik zit je te narren, maar je ken me niet anders toch...........302 :)
weet ik toch Jean ;)
Als ik mogelijk ook interesse heb ik een fenix xl enzo, waar vind ik dan goeie info over het product?
Want hier word ik niet echt wijzer van.. http://www.dutchsynth.nl/FenixXL.html
Erwin op de site staan de specs, op youtube een aantal demo filmpjes van Mono's prototype en daar moeten we het tot nu toe mee doen :)

Op Muff las ik dat iemand die op de lijst staat voor de synth ook de sequencer erbij wilde bestellen, maar hij was te laat, tenzij iemand besluit om de sequencer niet te kopen....

je kan het beste via de site contact opnemen met Bert of een keer afspreken met Mono :)

Zit nog te dubben, zou fijn zijn om precies te weten wat er allemaal aan te sturen valt. Even wachten tot er een hoge resolutie afbeelding van het front van de synth is.

Update is net binnen:
Hello, I promise in my last update the screen-print of the Fenix II. Youcan find this in the attached file. I have also added some drawings of the case with the sizes.The production will start when the last components will arrive. Thisshould be in a couple of weeks. When there any news I will send an update.

Gevonden....dik hoor......de delay patch sectie bevat dan:
Input
t Delay
Out

Op het werkpanel deel heb je de delay sectie en t delay zit ergens anders...
Wat kan je daar mee?

Op het draaipanel tusser de Phaser en Mixer 3 zit de bediening van de delay ay ay ay ay.
Ik kan alleen op het patch gedeelte geen inputs vinden behalve danrechts van de Slew Limiter inputs.

Links van de Slew limiter zit de Gate delay, die inderdaad niet delayed met audio maar met triggers (mjam mjam).

Duh Bass.......ze moeten nog in elkaar gezet worden.......duurt nog wel 4 maanden minstens.

hmmm lijkt me wel een vet ding...
maar dat zeiden ze toch ook over de Solaris?

:?

Op het draaipanel tusser de Phaser en Mixer 3 zit de bediening van de delay ay ay ay ay.
Ik kan alleen op het patch gedeelte geen inputs vinden behalve danrechts van de Slew Limiter inputs.

Links van de Slew limiter zit de Gate delay, die inderdaad niet delayed met audio maar met triggers (mjam mjam).

Oeps....zit nog een beetje in de Black Angels nagloeimode......zag de draaiknoppies niet.

Back