Fenix XL (Dutch synth)

grrrrr...........ik kom wel langs na Raveland:):):)
Ik nodig mezelf ook graag uit en dan kunnen we gelijk afspreken om es bij BrZ langs te gaan....
behalve op woensdagavond heb ik tijd zat ....

héhé... Op een ander forum ben ik in 2009 voor gek uitgemaakt omdat ik heilig in een apparaat zou geloven dat toch nooit zou worden gebouwd, ofnie BrZ? *D

Mooie noodle Jean!
Jean heeft het maar druk met zn setje :D
Kan je al een workshop sequencer geven?

@Rombraz nog bedankt voor de tip over de pre-orderlist! :okdan:
Jij zat toch in groep 3?

Laatst gewijzigd:
Zo vanochtend weer ff lekker met de Fenix set kunnen vogelen, vond het wel een goed moment om ze kennis te laten maken met de OP-1.
OP-1 doet alleen vocal fx op de achtergrond......en een klein stukje synthsounds.

Laatst gewijzigd:
aah, jullie ook zo'n last van jeuk..?

17.... maar misschien krijg ik dan wel no50 :D

Nou omdat men zo enthousiast is niet....lekker nog 1.
Korg EMX door de fenix, verder alle sounds van de fenix.

Laatste fimpje voor dat de fenixen op hun definitieve plek worden gezet, zodat ze fijn samen kunnen spelen met de rest.

Ik nodig mezelf ook graag uit en dan kunnen we gelijk afspreken om es bij BrZ langs te gaan....
behalve op woensdagavond heb ik tijd zat ....

héhé... Op een ander forum ben ik in 2009 voor gek uitgemaakt omdat ik heilig in een apparaat zou geloven dat toch nooit zou worden gebouwd, ofnie BrZ? *D

Hoppa ik ben klaar voor een meeting bij pappa Jean...
En SMS, ze zijn nog niet allemaal klaar, kan nog zijn dat het schip ergens op de klippen slaat}:|

Hoppa ik ben klaar voor een meeting bij pappa Jean...
Ergens volgende week?
Niet aankomende week, want mn zwager uit de USofA is bij mn zus en zn dochtertje op bezoek...
ik wil ze nog es bezoeken voordat ie weer naar het warme Florida terug gaat ....

En SMS, ze zijn nog niet allemaal klaar, kan nog zijn dat het schip ergens op de klippen slaat}:|
true maar groep 9 is toch nog eerder dan 19 :P *D

Jean als ik thuis ben zal ik je filmpje beluisteren....
mn ouwe heer verdraagt al die moderne geluidjes niet echt :(

nou dat is wel de druppel, ik hou maar op met het volgen van dit zenuwtergend topic. see you all , hopelijk met een fenix , morgen op de meeting..:walker:

@ Jena_mu6
Leuk dat je filmpjes maakt tx..... maar
Kan je misschine ook wat extremere sound plaatsen? zo vet zijn.

ps:Ik heb zo'n zin om me culture vulture achter me de fenix te zetten als ik hem beinne hebt:D

Back