Eagle printje laten maken

renepela

Ouwe rot
Voor de bouw van een laserharp wil ik graag een printje laten maken.
Ik heb daar een eagle bestandje van, maar weet niet zo goed hoe ik daar vervolgens een printje van kan laten maken.

Kan iemand zo'n (dubbelzijdig) eagle printje maken of weet iemand een goedkoop adresje waar ik van dat eagle bestandje een printje kan laten maken?

Misschien niet helemaal on topic, maar welke laserharp ga je maken?
Een kleine Google opdracht laat wel heel veel verschillende projecten zien ;)

Ik ben bezig met de laserharp van Stephen Hobley. Die gebruikt de Arduino + een extra printje daar bovenop. Ik heb de eagle file van dat extra printje, maar het laten maken van dat printje lijkt een nogal dure grap te worden. Misschien toch maar eens kijken of dat niet anders op te lossen is.

@renepela: het hoeft niet zo duur te zijn hoor.
Dank voor de layout, ik ga eens kijken of er geen singlesided print van te maken is met de arduino direct onboard.

De controller welke ik voor m'n Source heb gemaakt is ook een enkelzijdige print zij het met redelijk veel draadbruggen. Bovendien zijn die pinheaders welke er op het extra printje gebruikt worden niet echt goedkoop.
Male pinheaders kosten je zeg maar 20 cent voor een strip van 36
Female pinheaders kosten iets van 3 a 4 euro
Zoals men bij een electronica zaak tegen mij zei: "vrouwen zijn altijd duur"

Prijs daar valt inderdaad mee. Bedankt voor de tip.
Nog geen 30 euro voor een printje, inclusief verzenden.
Klinkt bijna te mooi om waar te zijn. Eurocircuits is 3x zo duur.

Eurocircuits levert vanuit belgie (= strengere milieunormen dan china). En ik denk dat die printen in china op afgeschreven eurocircuits apparatuur gemaakt wordt. Maakt voor een normale dubbelzijdige print niet uit. Voor een multilayer SMD zal dat best wel wat uitmaken. En de print is behoorlijk langer onderweg (china is immers verder weg dan belgie). Dus reken wel met een langere levertijd als je niet alsnog op een eurocircuitsprijs uit wil komen.

Back