Leuk filmpje en mooie gear, Catscan!
Misschien een keer een idee om van die mooie hoezen voor je gear te halen? (ik weet 't ... ik moet ze ook nog steeds eens bestellen........)
'k Ben [nog steeds] erg nieuwsgierig naar zo'n Culture Vulture; heb jij de gewone of de masterings versie?
En weet je misschien of deze echt zo heel verschillend zijn qua geluidskwaliteit?
Klinkt interessant die hoezen waar kan je die bestellen?
Ik gebruik de culture vaak om geluiden op te dikken
Ik heb de standaard versie volgens mij is de mastering versie met stept knobs en een kleinere range voor instellingen.
Je hebt ook nog die rode die heeft nog meer distortion standen.
Volgens mij is er niet echt een geluidsverschil misschien iets minder noise floor?
Ik zou hem niet zo snel op me master zetten...kan ik wel een keer uit proberen voor de wat rauwere tracks.
Er komt wel altijd standaard een bonk laag bij de 40hz(ff uit me hoofd)...dus ook altijd weer een low cut achter de CV.
respect man!
The design is erg goed ;-)
Thanx!
Hoe is die neve summing mixer? Vraag me altijd of of je het verschil hoort als je er wat doorheen stuurt..
Je hoort alleen echt verschil als je de channel out puts helemaal open gooit. Van kwart over tot helemaal open.
eerlijk gezegd gebruik ik hem nooit.
Heb hem veel gebruikt maar ik vind de neve niet echt schokkend.
Ik kan beter me signaal door me 1073 halen voor een vettere sound dan door de summing.
Misschien ga ik hem meer gebruiken als ik electro/techno gaat maken.
Wil hem niet verkopen om dat hij niet veel meer opleverd 2e hands.
Hij is erg onstabiel met het stereo beeld.
Als ik bv de panning van een kick in center zet en ik zet er een analyzer er op dan is het niet precies in het midden.(veranderd ook steeds)
Hij voelt ook heel gierig aan. btw
Wat ik nu gebruik voor een zelfde effect is de slate pro digital VCC...hele vette plugin.
check gearsluz voor heel veel info.