ds 2 crumar

ik zat te denken aan de midikit voor de solina, moet echter nog bekijken of er vrije ,spanningsloze toetscontacten zijn.
system 100 van roland heeft het ook wel wat, je kunt op een heel ontspanne manier je filter zetten precies daar waar je hem wilt hebben. het heeft iets linears (volgens mij wordt deze discussie nu wel wat esoterisch,sorry)
400€ of zo voor een ds2 is trouwens ook niet echt veel. alleen jammer dat er geen cv in op te maken is via een eenvoudige manier (dankzij de digitale tuning)

Origineel geplaatst door sunny pedaal
ik zat te denken aan de midikit voor de solina, moet echter nog bekijken of er vrije ,spanningsloze toetscontacten zijn.
system 100 van roland heeft het ook wel wat, je kunt op een heel ontspanne manier je filter zetten precies daar waar je hem wilt hebben. het heeft iets linears (volgens mij wordt deze discussie nu wel wat esoterisch,sorry)
400€ of zo voor een ds2 is trouwens ook niet echt veel. alleen jammer dat er geen cv in op te maken is via een eenvoudige manier (dankzij de digitale tuning)

Hoi Sunny,

De 100 kan je via een Roland MPU101 CV/MIDI convertor aansturen dus heb ik niet de behoefte om daar iets in te laten bouwen. Maar voor de Trilogy vind ik niet zo gauw iets terug :( .

:doei:

ik bedoelde de cv in voor een crumar ds2
wat betreft de midi voor de trilogy dacht ik aan de midikit die Maurits Jonkergouw heeft ontworpen voor de solina string en de (oude) korg cx3. die kit (ca 150€) is echt geweldig. hij levert midi in volpoyfoon! alles wat het apparaat nodig heeft is vrije,spanningsloze toetscontacten. dat laatste moet ik dus nog uitzoeken .kan overigens wel even duren .

Origineel geplaatst door sunny pedaal
ik bedoelde de cv in voor een crumar ds2
wat betreft de midi voor de trilogy dacht ik aan de midikit die Maurits Jonkergouw heeft ontworpen voor de solina string en de (oude) korg cx3. die kit (ca 150€) is echt geweldig. hij levert midi in volpoyfoon! alles wat het apparaat nodig heeft is vrije,spanningsloze toetscontacten. dat laatste moet ik dus nog uitzoeken .kan overigens wel even duren .

Ow ... klein misunderstandje :o: Sowwy, maar nu begrijp ik 'em ;)

:doei:

begrepen.
je kunt voor die kit trouwens eens kijken op marktplaats.nl onder:
Hoofdmenu / Muziek/instrumenten/cd's/concerten / Synthesizers: Moog
of type op marktplaats "solina' in
kun je zonodig tegelijk vragen aan maurice stellen
het zou handig zijn als je eens een persoonlijk berichtje aan me stuurt dat bespaart me het zoeken naar je gegevens als ik je op de hoogte wil stellen van de voortgang. misschien heb je nog suggesties voor de modificatie
groet,sunny

Back