Mijn studio annex crib XVII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Phochos, mischien eens een remix doen van "Van voor, naar achter, van links, naar rechts" :D onnavolgbaar.

Mischien moet jij eens een tijdje van zijn inkomen leven en proberen muziek te blijven maken.

Dat is het hem nou juist...als hij nou muziek maakt en niet steeds alles weer na een paar maanden met flink verlies verkoopt ....

aan de andere kant, ik geloof dat Phochos meer produceert dan de meeste mensen hier.

Toch is het tenenkrommend om te zien en zou iemand hem tegen zichzelf in bescherming moeten nemen....maar ja, als dit nou is wat hij leuk vindt.....

Vinnie, waar haal je het idee vandaan dat ik uberhaupt kritiek heb op Phochos? ik vind hem alleen onnavolgbaar. en hij gaat alle kanten uit. dus vandaar vvnavlnr....

Hier wat foto's van hoe het er nu bijstaat in la douce France

Attachments

• P1020615.JPG
    P1020615.JPG
    153,4 KB · Bekeken: 126
  • P1020616.JPG
    P1020616.JPG
    154,8 KB · Bekeken: 124
  • P1020618.JPG
    P1020618.JPG
    179,7 KB · Bekeken: 122
  • P1020619.JPG
    P1020619.JPG
    184,7 KB · Bekeken: 117
  • P1020624.JPG
    P1020624.JPG
    178,9 KB · Bekeken: 132
Ik volg het ook niet meer, al is het wel leuk om te volgen.

Als ik de Lotto win koop ik 'n studio voor Jos, en 'n hele flitsende brommobiel :D met spinners op de wieldoppen.
Zo iets dus:
2881656957_2cc6fa895d.jpg

Als er ene naam vet is hier op het forum dan is het wel Haags Timmerbedrijf! Laten we eerlijk zijn, Nijmeegs Timmerbedrijf klinkt nie eens nie.

Jullie hebben gelijk, ik ben inderdaad een chaoot. Maar innderdaad een leuke sport brommobiel.

Ach joh, Jos deelt tenminste z'n muzikale hart met ons. Die nutcase uit Rotterdam ha he ha ha deelde fokking alles met ons.

phase 1 :) rechts komen nog wat rack spulletjes, en ja onder de linker monitor moet nog een pad

phase 1 :) rechts komen nog wat rack spulletjes, en ja onder de linker monitor moet nog een pad

Wa is da voor un floppy apparaat?

the mighty sp1200 :)

Zo, ik zit 's nachts bij de kids, dan kan moeders beetje slapen en herstellen.. dus heb ik ook maar 'n mini beneden plekje gemaakt.

attachment.php

Attachments

• Tafel Studio.jpg
    Tafel Studio.jpg
    160,8 KB · Bekeken: 121
Nice!
Het is op de foto ook mooi duidelijk dat jou kids nog niet kunnen kruipen of lopen en alles overhoop gooien wat binnen hun bereik komt. :)

Nice!
Het is op de foto ook mooi duidelijk dat jou kids nog niet kunnen kruipen of lopen en alles overhoop gooien wat binnen hun bereik komt. :)

Heheh, gelukkig duurt da nog effe. M'n platen zullen er wel het eerst aan gaan. :dj:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back