mooi hoor J. mokum
maar ehh waar eet jij desavonds..
Nou, niet aan mn eettafel natuulk, dat zou wel gek zijn...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
mooi hoor J. mokum
maar ehh waar eet jij desavonds..

Gave stoel. Serieus, wat is dat voor iets? Ik ben toe aan wat nieuws en word moe van dat Eames geneuzel.

Klein detail, m'n vriendin wou um niet in huis hebben omdat ie foei lelijk is.... totdat ze erin ging zitten.

Op een ander forum waar ik lid van ben is het de gewoonte om elkaar te quoten, en de quote lichtjes aan te passen zodat er iets helemaal anders staat. Ik hou me hier in.
Ik heb in mijn studio een bureaustoel staan die eigenlijk net ietsje te groot is. een niet al te lage (draaiende) drumkruk zou beter zijn.

Op een gay forum waar ik lid van ben is het de gewoonte om elkaar te quoten, en de quote lichtjes aan te passen zodat er iets helemaal anders staat. Ik hou me hier diep in.![]()
Klein detail, grote impact.
IKEA, ben de naam ff kwijtGave stoel. Serieus, wat is dat voor iets? Ik ben toe aan wat nieuws en word moe van dat Eames geneuzel.

hier hoor je pics te plaatsen toch? nou vooruit...![]()
Mooi goos. Zie ik nou dat je ben overgestapt naar Apple?

Ik vind dat appletoetsenbord er gewoon strak uitzien en lekker compact.
Ik vind ze ruk qua typ comfort...zien er wel mooi uit ja, in tegenstelling tot deze hieronder, die dan weer wel helemaal top typt.
![]()
Oude toetsenborden zijn veel beter, ook die oude Apple toetsenborden waren wel ok.
Tot ze design wilden....:-(

Dagje jammen met maat: