Mijn studio annex crib XVII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Heb je akoestiek hier eindelijk een beetje aangepakt! ik merk echt meteen verschil!
Het klinkt nu lekker "dood" hierzo :)
Studio_v2.jpg

Eames, geweldig man, zou het op deze wel effe kunnen uithouden :D

(kan van da geld natuurlijk ook een jupie 8 of welke andere synth kopen natuurlijk;) )

Attachments

• Eames_Lounge_ChairOttoman.jpg
    Eames_Lounge_ChairOttoman.jpg
    32,3 KB · Bekeken: 75
Mijn luie stoel past niet achter m'n muziekspul. Toch jammer van die €15 bij de kringloop.

Klein detail, m'n vriendin wou um niet in huis hebben omdat ie foei lelijk is.... totdat ze erin ging zitten.

Klein detail, m'n vriendin wou um niet in huis hebben omdat ie foei lelijk is.... totdat ze erin ging zitten.

Op een ander forum waar ik lid van ben is het de gewoonte om elkaar te quoten, en de quote lichtjes aan te passen zodat er iets helemaal anders staat. Ik hou me hier in. :)

Ik heb in mijn studio een bureaustoel staan die eigenlijk net ietsje te groot is. een niet al te lage (draaiende) drumkruk zou beter zijn.

Op een ander forum waar ik lid van ben is het de gewoonte om elkaar te quoten, en de quote lichtjes aan te passen zodat er iets helemaal anders staat. Ik hou me hier in. :)

Ik heb in mijn studio een bureaustoel staan die eigenlijk net ietsje te groot is. een niet al te lage (draaiende) drumkruk zou beter zijn.

hahaha :D

Op een gay forum waar ik lid van ben is het de gewoonte om elkaar te quoten, en de quote lichtjes aan te passen zodat er iets helemaal anders staat. Ik hou me hier diep in. :)

Klein detail, grote impact.

Hoe klinkt dan nou... zo'n koffiezetter?

De SF meeting 2 jaar terug was iedereen nogal onder de indruk van de Belgische dame die ons wist te vertellen dat het water van de koffiezetter op was...

Mooi goos. Zie ik nou dat je ben overgestapt naar Apple?

hmm.. wat betreft mijn toetsenbord wel ja.. verder gewoon nog steeds een echt PC hoor. :luv:
Ik vind dat appletoetsenbord er gewoon strak uitzien en lekker compact.

Ik vind dat appletoetsenbord er gewoon strak uitzien en lekker compact.

Ik vind ze ruk qua typ comfort...zien er wel mooi uit ja, in tegenstelling tot deze hieronder, die dan weer wel helemaal top typt.
ibm%20keyboard.jpg

Oude toetsenborden zijn veel beter, ook die oude Apple toetsenborden waren wel ok.
Tot ze design wilden....:-(

Laatst gewijzigd:
Ik vind ze ruk qua typ comfort...zien er wel mooi uit ja, in tegenstelling tot deze hieronder, die dan weer wel helemaal top typt.
ibm%20keyboard.jpg

Oude toetsenborden zijn veel beter, ook die oude Apple toetsenborden waren wel ok.
Tot ze design wilden....:-(

Ik moet zeggen dat ik hem best OK vindt typen. Het heeft inderdaad niet het gevoel wat de grote knoppen toetsenborden hebben maar het valt me niet tegen.. enige nadeel is dat de fn knop onder de delete niet te gebruiken is als insert. De andere toetsen (o.a. f13 > f15) heb ik met een tooltje gewoon kunnen toewijzen aan wat ik wilde (num lock, scroll lock etc)
Die IBM is ook wel heel cool juist, heel retro.. Hij is alleen te hoog waardoor de toetsen bijna voor mijn scherm en 802's komen. 8)

Dagje jammen met maat:

Attachments

• IMAG0437.jpg
    IMAG0437.jpg
    75,8 KB · Bekeken: 83
Dagje jammen met maat:

Jammen... is da 4 uur opbouwen, half uurtje spelen en 2 uur afbreken?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back