Mijn studio annex crib XVII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
laatst besloten de studio wat groter te maken en de tussenmuur van de oorspronkelijke vocal booth naar beneden gehaald, akoestisch gecompenseerd en gezellig gemaakt

2hd1v1k.jpg

Sfeervol! Mag ik eens vragen wat voor merk en type akoestisch gitaar dat is??

Sfeervol! Mag ik eens vragen wat voor merk en type akoestisch gitaar dat is??

Ziet eruit als een Martin?

Vandaag mijn vloertje gelegd en de spotjes gefixt. Die L-poten bestellen zo gauw mijn salaris binnen is.

Is dat de Icon Systems hier vooraan Barn?

Leuk, ook helemaal qua sfeer perfect. Wat doe je nou met die twee schermen. Ik neem aan dat daar niet het zelfe op staat?

Leuk, ook helemaal qua sfeer perfect. Wat doe je nou met die twee schermen. Ik neem aan dat daar niet het zelfe op staat?
Thanks!

Nee, 42inch scherm is mijn 'edit scherm', daar staat de mainwindow op en op het scherm in de tafel staan mijn plugins.
Voordeel is dat je meer luistert ipv gaat kijken naar de plugin settings, je houdt je hoofd meestal recht naar voren als echt luistert.
Dat 42 inch scherm lijkt overdreven maar hierdoor staat het scherm niet in het beeld van de monitoren. Bijkomend voordeel, heb regelmatig klanten over de vloer en wat dan heel prettig is is dat ze vanaf de bank achterin ook kunnen zien wat ik aan het editten ben in het geval van de opmaak van een album bijvoorbeeld. En mooi voordeel is ook dat ze het kleinere scherm met de plugins NIET zien, worden ze ook niet bevooroordeeld hoe settings van een plugin zijn.

Ik snap het. Tja als je er iedere dag moet werken dan moet het allemaal precies lekker werken. Maar nog niks op de vloer liggen?

Vandaag mijn vloertje gelegd en de spotjes gefixt. Die L-poten bestellen zo gauw mijn salaris binnen is.

Is dat de Icon Systems hier vooraan Barn?

Yes, is idd de dsm200... bovenin mijn 2e rack...
Gisteren nog een DW8000 bij gekomen... en nu stop ik echt even met kopen ;)

@Da Goose, erg mooie setup ook sfeervol zo met dat Bos Behang.

Wat voor apparaat ligt er links van je toetsenbord? Zeg maar die "rekenmachine".

Sjeesus Goose.. geen synth maar wel vadzige outboard!

Nieuwe apparatuur in de W.A.H.-Studio:

Dell laptopcomputer, Suntec Audio M105FX 10 kanaals Stereo mixer met effectprocessor, Tascam DP004 4 sporen digitale recorder.

Attachments

• DSC00844.jpg
    DSC00844.jpg
    70,5 KB · Bekeken: 78
  • DSC00845.jpg
    DSC00845.jpg
    69,4 KB · Bekeken: 77
Suntec Audio M105FX 10 kanaals Stereo mixer

Een kloon van een Behringer-mixer die al een kloon was van een Mackie-mixer :P.

(Ik heb zelf nog een 1002FX, ze zijn wel heel erg handig, en die van mij houdt 't al iets van 6 jaar zonder problemen uit)

het is idd geen martin, het is een harmony uit 1978, aziatische massaproductie zeg maar.

wat trouwens grappig is als je een martin gitaar in doos ziet, staat er vol trots 'america's guitar' op, en strak daaronder doorgaans een stempel 'made in mexico' ;)

het is idd geen martin, het is een harmony uit 1978, aziatische massaproductie zeg maar.

ho ho ho!!
Harmony is geen Aziatische massaproductie!

Harmony is een Amerikaans merk.
Er zijn genoeg liefhebbers van Harmony.
Ze hebben een paar bijzondere electrische gitaren gemaakt waar ik er graag eentje van zou willen hebben.
Dit model bedoel ik:

http://www.vintagesilvertones.com/forsale_silvertone_newport-grn.html

Maar goed...lang verhaal kort: Misschien heb je wel een mooiere gitaar dan je dacht;)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back