SpaceAgent202
Sinds 2001
Zeg met die onmetelijke hoeveelheid spullen in weinig ruimte durf ik m'n kleinschalige net opgeruimde hoekje niet meer te laten zien 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Dan heb je mijn studio nog niet gezien:

) en tegen de schuine balk komen nog mijn hi-fi componenten en mijn Commodore 64 en Amiga.
En dan te weten dat ik voor die oude hobbykar van mij ook al heel de garage opgeëist heb en de serieuze auto's dus buiten slapen. En dan nog die rode Tannoys in de woonkamer.
Het is allemaal OK voor de misses zolang de andere ruimtes van het huis er hobbyvrij uitzien (die Tannoys waren er eerder dan zij...).
Dat vind ik zelf eigenlijk ook wel een goed uitgangspunt. Een normaal huis met een crazy kamer. Nuja, verdieping. En garage. You get the idea.Mooie kamer trouwens Bikkel, goed bruikbare muren voor een wall of synths! Veel plezier daar.

Hobbyhok he.Dan heb je mijn studio nog niet gezien:

Even wat nieuwe plaatjes..![]()

Ah kijk, nog iemand met een themazolder.

Ah kijk, nog iemand met een themazolder. Die van mij krijgt qua kamer het uiterlijk van een gerenoveerde boerderij, en qua interieurelementen een eigenaardig hoopje voorwerpen. Dat gaat van een oud oranje zwaailicht over zweedse legerhelmen tot een remparachute van een straaljager.Hobbyhok he.
Het lijkt wel of het je woonkamer is. Of zie ik dat fout? Zo niet, ben ik tenminste niet de enige in mijn 1-kamer appartementje![]()
). En ik heb hier nog de beschikking over 2 slaapkamers, dus een 3 kamer appartement.
En toegegeven, er staan zat juweeltjes van studio's tussen in dit draadje bij die niet in de woonkamer zijn gesitueerd..hier ook... heb zelfs een hoogslaper gebouwd om mn bed er niet tussen te hebben staan. moet eerlijk zeggen dat ik in het begin niet erg lekker sliep op mn zelfbouw bed, als ie naar beneden zou komen zou ook een deel van mn studiootje plat zijn. maar ondertussen uitgebreid getest en durf te slapenJeps, ik heb de studio geïntegreerd in mijn woonkamer. Dus ik leef praktisch tussen mijn gear. Maar er zijn meer forumleden die dit volgens mij zo hebben..

Fijn keldertje!
En leuke minibar ook![]()