Mijn studio annex crib XVII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
OK, maar waar is de beroemde koffiemachine? :koffie:
*zucht* ... :frons:
pic29.jpg

Lekker heur! Nog eens 'n keer Moogerfoogers laten paren.. misschien dat we dan heel veel nieuwe soorten krijgen :D

Phonegene... sell it to me... :{

BTW... Rast powerrrr!

Phonegene... sell it to me... :{

BTW... Rast powerrrr!

Yup, Rast powerr indeed! Echt geniale nachtkastjes!!

Phonogene is echt een hele toffe module, moet je wel voor gaan zitten om goede resultaten mee te behalen, zomaar knoppen draaien om het zo maar te zeggen heeft niet echt zin :D
Daar ik nieuw ben met het hele modulaire gebeuren is het nog best een grote pil om te slikken!

Yup, Rast powerr indeed! Echt geniale nachtkastjes!!

Phonogene is echt een hele toffe module, moet je wel voor gaan zitten om goede resultaten mee te behalen, zomaar knoppen draaien om het zo maar te zeggen heeft niet echt zin :D
Daar ik nieuw ben met het hele modulaire gebeuren is het nog best een grote pil om te slikken!

Phonogene is zeker vet, wat ik prettig vind is je record start/stop triggeren vanuit DAW of mpc, dan zijn je loopjes in ieder geval sync. Je kunt dan heel makkelijk met de genesize stukjes maken die precies in de maat vallen.

Ik werd het wachten op de L-Poten toch een beetje beu....dus ik heb de boel alvast maar weer even opgetuigd:

attachment.php

Een paar gezellige oude café-tafeltjes geregeld, ik denk dat ik daar ook nog zo'n lekker lullig tapijtje op ga leggen om het af te maken. Links zie je nog net het hi-fi hoekje, wat ik binnenkort nog ga uitbouwen met een beter kastje en dan mijn C64 en Amiga er in zet, met een zo'n jaren '70 lage hout-met-canvas relaxstoel om gewoon te luisteren of te spelen.

attachment.php

Tafeltje is nu nog een zooitje, maar straks staan hier alleen nog maar de Dayner met de Spirit als backup. De rest gaat allemaal in de stellages tegen de muur. Maar ik kan overal bij, alles synct, alles bliept, dus ik kan weer lekker muziek maken :)

Attachments

• totaal.jpg
    totaal.jpg
    38,4 KB · Bekeken: 84
  • tafeltje.jpg
    tafeltje.jpg
    56,1 KB · Bekeken: 77
En daar is weer de Casio RZ-1!

Work That Motherf*cker.. :D

En daar is weer de Casio RZ-1!

Work That Motherf*cker.. :D

Lekkere bak 8)

Ik wilde die mic daar ook voor gebruiken, gewoon wat korte klanken en lettergrepen inspreken in de casio.

*tah* *tah* *aaah* *tah* *shhh* *tah*

Ik heb in de woonkamer wat zooi in de kast gezet... kom er niet aan toe om op zolder te gaan zitten met de kids onder me. Houten zoldervloer..

Dus de 808 staat er, de 101 en 'n Yamaha module.. de RZ-1 ga ik er van de week maar eens bij zetten :P
Er is veel ouwe shit gemaakt met dat ding!

De RZ-1 doe ik nooit meer weg!
Je krijgt er ook geen kut meer voor, dat scheelt ook wel ;)

Maar binnenkort weer wat muziekjes maken, het begint al weer helemaal te borrelen 8)

De RZ-1 doe ik nooit meer weg!
Je krijgt er ook geen kut meer voor, dat scheelt ook wel ;)

Maar binnenkort weer wat muziekjes maken, het begint al weer helemaal te borrelen 8)

Geen kut meer krijgen en toch begint het te borrelen? :mexico:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back