Mijn studio annex crib XVII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
waar die se1 nu staat, past mooi een midimini - klinkt ook beter samen met een sp12.

en meteen maar een plaatje erbij - hiervan is niks te koop, dus dat mag.
ownee, de evans en de maq16....:bekdicht:

Attachments

• DSC05384.jpg
    DSC05384.jpg
    45,9 KB · Bekeken: 84
is heel anders, hangt natuurlijk ook af van wat je als synth erin stopt. de interne vco is erg leuk als je de pitch laat variëren met de sterkte van het inkomend analyse signaal.

van de week deze naast een vp330 geprobeerd en dan is die vp330 veel meer een klassieke vocoder, erg bruikbaar, heel mooi in combinatie met de strings en human voice. de ems is een rare. er gaat nu een gitaar in als analyse en dat is echt geweldig.

Gitaar is sowieso een pluspunt natuurlijk :W
Maar ik gebruik vaak gitaar als carrier, kan soms supergoed werken.
En met overdrive!

Is de EMS te vergelijken met één van de volgende modellen?

- Electro Harmonix (die vintage EH0300)
- Synton 222
- Roland SVC350 (daar heb je min of meer al antwoord op gegeven (ervanuitgaand dat de SVC330 en 350 kwa engine gelijk zijn)
- Korg VC10

nieuw bankspeeltje :)

Attachments

• bankspeeltjems.jpg
    bankspeeltjems.jpg
    58,1 KB · Bekeken: 80
Leuk, altijd benieuwd naar geweest. Bevalt ie zo ver?

heb m net een paar uur pas hoor :D

heb al kruimeldief gesampled :)

wel cool is hij kan op batterijen, mic zit erbij, er zit een sequencer in , je kan resamplen etc

Oh hehe! Klinkt goed. Is ie ook een beetje nasty (Emulator style) of klinkt ie "gelikt" en clean?

samplerates bij het samplen varieren van 48 tot 6 khz..
bovendien zit er een decimator FX in waarmee je de sampleafspeelrate kan varieren en de bitrate kan varieren van 24 tot 5 bit... eigenlijk zoals in de Korg DSS1
1 minpuntje is dat je maar 1 effect kan gebruiken, nou ja je kan niet alles hebben he :)

Klinkt niet slecht. Ach, 1 effect vind ik niet zo'n probleem. Eens kijken wat deze dingen 2e hands doen.

Bij deze weer een update fotootje van mijn kant.

Mackie d8b is vervangen door Mackie Universal Control + 2 uitbreidingen.
(d8b staat trouwens nog steeds te koop!) :)

Studio_Tonemapped_small.jpg

strak hoor.:okdan:

We want snippers!! :P

Stukjes muziek/geluid... [snippets]

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back