Mijn studio annex crib XVII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Lekkere chef is dat, die functioneert dus niet. Volgens mij mag -ie niet eens zomaar een bedrag inhouden op je reguliere salaris. Je bedrijf maakt een fout en dat moeten ze in redelijkheid oplossen. Een terugbetalingsregeling lijkt me meer op z'n plaats. Maar misschien leef ik nog in het eind van vorige eeuw.

Lekkere chef is dat, die functioneert dus niet. Volgens mij mag -ie niet eens zomaar een bedrag inhouden op je reguliere salaris. Je bedrijf maakt een fout en dat moeten ze in redelijkheid oplossen. Een terugbetalingsregeling lijkt me meer op z'n plaats. Maar misschien leef ik nog in het eind van vorige eeuw.

Dat denk ik ook. De werknemer heef meestal meer recht dan de werkgever.

Idd, eventueel in geval van nood rechtsbijstand erbij roepen; als je tenminste zo'n verzekering hebt?

Idd, eventueel in geval van nood rechtsbijstand erbij roepen; als je tenminste zo'n verzekering hebt?

Die heb ik zeker, maar heb nu ook mijn vertrouwenspersoon op het werk ingeschakeld. Heb in ieder geval gehoord van de financiële afdeling bij onze afdeling dat ze me op z'n minst een regeling moeten aanbieden.

En nu weer fotos plaatsen jongens, anders worden de heren operators boos.

Phochos
Jos Lieffering

Redelijk goed nieuws,

Ik mag het bedrag in tweeën betalen, in Januari en Februari. En het bedrag is gelukkig iets lager dan ik dacht, scheelt in totaal 100 euro, dus wordt 2 x 850 euro.

Phochos

En nu inderdaad alleen nog fotos plaatsen aub. Ik zal als alles weer weg is, een nieuwe foto plaatsen waarop wel te zien is dat er een verandering is opgetreden.

En dan nu maar eens wat foto's van mn hobby hokkie waar ik den avonde slijt!
Okee misschien niks vergeleken met sommige studio's hier in de tread, maar ben toch aardig tevreden met mn hobby hokkie :mega:

Oh en de foto's zijn wat waazig, foto's met telefoon maken zuigt, maar het gaat om et idee zullen we maar zeggen:peukie:

Attachments

• 2011-01-11 21.57.40.jpg
    2011-01-11 21.57.40.jpg
    47,3 KB · Bekeken: 143
  • 2011-01-11 21.57.54.jpg
    2011-01-11 21.57.54.jpg
    38,4 KB · Bekeken: 136
  • 2011-01-11 21.58.04.jpg
    2011-01-11 21.58.04.jpg
    40,3 KB · Bekeken: 133
  • 2011-01-11 21.58.36.jpg
    2011-01-11 21.58.36.jpg
    47,5 KB · Bekeken: 131
  • 2011-01-11 21.58.48.jpg
    2011-01-11 21.58.48.jpg
    45,2 KB · Bekeken: 130
Nou, ik vind het toch wel een toffe studio hoor!

En dan nu maar eens wat foto's van mn hobby hokkie waar ik den avonde slijt!
Okee misschien niks vergeleken met sommige studio's hier in de tread, maar ben toch aardig tevreden met mn hobby hokkie :mega:

Oh en de foto's zijn wat waazig, foto's met telefoon maken zuigt, maar het gaat om et idee zullen we maar zeggen:peukie:

Aha de crumar trilogy :okdan:

In mijn "studio" staat maar één synth:

Attachments

• Crib1.jpg
    Crib1.jpg
    121,5 KB · Bekeken: 133
  • Crib2.jpg
    Crib2.jpg
    204,5 KB · Bekeken: 130
  • Crib3.jpg
    Crib3.jpg
    188,9 KB · Bekeken: 130
  • Crib4.jpg
    Crib4.jpg
    150,9 KB · Bekeken: 134
Ahja, wel nog een paar in de woonkamer ...

Attachments

• Crib5.jpg
    Crib5.jpg
    48,5 KB · Bekeken: 130
De "studio" dient om wat met de modular te knoeien. De onderste van de woonkamer mogen mee op repetitie (de andromeda is nog niet mee geweest maar het kan gebeuren), net als de pedaaltjes. Ze staan ook vaak voor de TV om tijdens iets met ondertitels (pakweg Baantjer op de Vlaamse TV) nieuwe patches te programmeren. De vintage spullen mogen soms meespelen met de modular of dienen te inspiratie.

Filmpjes.. eindelijk eentje die te volgen is!

Is da 'n Sony FX ding daar?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back