Mijn studio annex crib XVII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
@edp

Nee hoor gaat prima zo! Heb een hoge stoel, en kan gewoon zittend spelen. Verder kan ik op elke synth midi spelen, dus een master heb ik niet echt.....ja mijn mpc-tje!

De volledig uitgeklede studio, alleen de Novation XioXynth 25 ontbreekt nog.

Attachments

• DSC00555.jpg
    DSC00555.jpg
    54,9 KB · Bekeken: 125
  • DSC00556.jpg
    DSC00556.jpg
    62,5 KB · Bekeken: 120
wat voor buro heb jij daar raphie? ben (zie ook andere post) iets dergelijks aan het zoeken, maar ik ben bang dat die schermen een beetje ver staan?

De volledig uitgeklede studio, alleen de Novation XioXynth 25 ontbreekt nog.

haha die kaos pad op je keyboard. Ziet er best grappig uit zoen wat een berg kabels...

Wel al plannen voor nieuwe spullen?

Hoi,

Nee, alleen de XioSynth 25 komt nog binnen en een Oxygen masterklaviertje voor aan de computer te koppelen (die staat ook nog niet op de fotos), maar ga voor het grootste deel met software verder.

Phochos

Dokorder, leuk! Die zie je niet zo vaak. Als ik stereo naar tape wil opnemen, heb ik de courante (maar wel heel goede) tascam 32. Multitrack doe ik op een digitale 24 sporen HD recorder van Tascam.

Hoi,

...maar ga voor het grootste deel met software verder.

Slimme zet, zeker als je wat gratis vst download kun je lekker vooruit en het scheelt je veel geld op koop/verkoop! Je spullen kun je (ver)kopen maar je creativiteit niet :mega:

wat voor buro heb jij daar raphie? ben (zie ook andere post) iets dergelijks aan het zoeken, maar ik ben bang dat die schermen een beetje ver staan?

Dat is de Musicstore imitatie van de Quicklok, werkt perfect voor mij, m'n monitor is 30" (2560 * 1600)

Le W.A.H.-Studio Complète

Le W.A.H.-Studio Complète

Ici le W.A.H.-Studio complètement!!!!

Attachments

• DSC00558.jpg
    DSC00558.jpg
    81,7 KB · Bekeken: 125
  • DSC00559.jpg
    DSC00559.jpg
    67,1 KB · Bekeken: 123
  • DSC00560.jpg
    DSC00560.jpg