Mijn studio annex crib XVII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Hmmm niet helemaal. Meer over op live instrumentatie met uitzondering van de basic drums die doe ik met samples in ultrabeat.. Maar daarvoor is ook de planning om met een acoustische drumkit te gaan werken. Piano's en orgels met de logic sampler en B4. Daarbij heb ik nog een Moog Little Phatty stage II. Effecten als delays en reverbs wel outboard net als preamps, busscompressie.
Ik leg alleen een basis neer nu en laat vervolgens muzikanten in de studio komen om de boel in te spelen. Blazers, gitaren, percussie, bassgitaar, fluit etc, etc.

En jawel, de zooi is weer opgeruimd. De zolder is begaanbaar. Alle snoeren die je op de laatste foto ziet lagen op de grond in de ergste vorm die je kan bedenken... juist....... ene grote knoop.

Laatst gewijzigd:
En nog vier..........

Laatst gewijzigd:
Als de Boss DR3 drumcomputer binnen is, zal ik een foto maken van wat er uiteindelijk over is gebleven en waarmee ik voortaan mijn composities ga maken.

Phochos

Je definitieve setup zeg maar..

Ja, ik ga er nu wel van uit dat er nog weinig nieuws komt ivm mijn stabiele financiéle staat. Wil dat wel zo houden.

Phochos:koffie:

P.S. Ben ook nu aan de koffie op mijn werk.

Mijn setup van gisteravond, is geen studio, maar wel dezelfde gear.
liveset.jpg

Tussen willen en doen is een groot verschil!

Heb je gelijk in, maar wil me nu echt verbeteren met een aantal dingen. Met de financiën is het gelukt, dus moet het ook met het behouden van een installatie lukken. En ik heb nu leuke dingen staan (vind ik zelf, zullen anderen wel anders over denken) dus daar kan ik hele mooie muziek mee maken.

Phochos:dj:

@Aottens: een DX7 on stage, het bestaat nog. Leuk!

Gisteravond diende hij als niks anders dan een midi keyboard vanwege het gebrek van een eigen mixer. Volgende keer layer ik hem met de jv-880. Klinkt wel interessant volgens mij.

thanx :)

waar is jouw studiopic eigenlijk?
of ben ik te lui om te zoeken in de thread :D

:o: nee hoor... nog steeds bezig met inrichten... daarna HEUS een fotootje,,.. :engel:

Alvast een overzichtsfoto van de studio zoals hij nu is, nog zonder de Boss DR3 (deze komt linksboven op het orgel te staan).

Phochos

Attachments

• Wah-Studio 002.jpg
    Wah-Studio 002.jpg
    75,5 KB · Bekeken: 82
De Yamaha PSS480 is nog met afdekking erop, op het moment de toetsen verwijderd, moet alleen nog het omhulsel kleiner maken.

Ben vergeten te melden dat in juli nog een Roland JX1 komt die ik van een oude synthforum kennis overneem, maar dat is dan ook echt de laatste die gaat binnenkomen. Beloofd.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back