Mijn studio annex crib XVII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
De studio per vandaag: CharterOak SCL-1 geinstalleerd
zowel de K&H's als B&W's lopen nu via de monitoring van de ORAM (heeft knopjes voor near & mid field) hierdoor is de DAC1 HDS USB 192Khz overbodig geworden.
Ik gebruik nu de DA conversie van de Alphalink voor monitoring over de ORAM

Nieuwe lampen.. dus ook een nieuwe foto. :engel:
pic01.jpg

Da's VETTE SHIT goos ;)

Erg smaakvol.
Die bomen op de achtergrond, en de bureaupoten (als een soort boomstammen) op de voorgrond. nice nice!

Is dat niet gewoon foto behang. Kun je ook laten maken van een foto van een synth bijvoorbeeld :eureka:

thumb.php

Of bij de Praxis.
volgens mij is dit precies degene die ik heb, ik heb alleen een paar stroken destijds niet geplakt omdat de muur niet breed genoeg was. Destijds (4 jaar geleden) gekocht via internet, nu zie je het 'overal'.

Laatst gewijzigd:
maar ik zie geen synths

Wellicht aan de rechterkant van het beeld, klein stukje van toetsen te zien, dacht ik???

Ik vind die monitor in je bureau nog steeds een gaaf idee.

Hoe vaak heb je jezelf betrapt dat je erop tikte en er toen aan dacht dat het GEEN touchscreen was? :D

en de mijne...
tevens het bewijs dat je voor het maken van kutmuziek helemaal geen grote studio nodig hebt.

incl boek van ''kikker is kikker". onmisbaar! en daarom ga ik er van uit dat dit boek bij meer mensen in de studio te vinden is :)

Attachments

• foto.jpg
    foto.jpg
    56,3 KB · Bekeken: 85
Wat wil je nu bereiken Bass, dat da Goose geen foto's meer plaatst of dat synthforum een andere naam aanneemt? :?

Oja, en ik voel je reactie ook al aankomen..

'nee niks, het viel me gewoon op, dat is alles'..

Ok Bass. :D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back