Mijn studio annex crib XVII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
en de mijne...
tevens het bewijs dat je voor het maken van kutmuziek helemaal geen grote studio nodig hebt.

incl boek van ''kikker is kikker". onmisbaar! en daarom ga ik er van uit dat dit boek bij meer mensen in de studio te vinden is :)

check, kikker is kikken, naast mijn spullen...:okdan:

:mega:

ja ik vind t wel lekker werken. ik gebruik v control. krijg touchosc niet aan de praat met logic (wel met traktor)

je kan vrijwel alles bedienen. ook je plugins, zowel via virtuele draaiknoppen als via een muis achtige bediening, maar dat vind ik een beetje overdreven en priegelig werken.

vind het vooral fijn dat ik automation touch snel aan kan zetten, en dan via v control meteen m'n bus automation op te nemen. scheelt onwijs veel geklik.

ennuhh Rodman, Dikkie Dik lag bij mij net buiten beeld. dus dat is ook een puike om ernaast te hebben hoor:)

1.jpg

2.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

Ziet er erg strak uit Mindhunter.

Maak je ook gebruik van computers bij het maken van muziek of werk je alleen maar met oude tape recorders ;)

Ik werk met alles wat knopjes heeft ;-)

Sommige apparaten hebben gewoon emotionele waarde en vullen het rack op een nostalgische manier!

Dit was de opbouw van de studio die in de garage is....

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg

10.jpg

Laatst gewijzigd:
Laten we het maar netjes houden hier en alleen maar foto's plaatsen van cribjes ;-)

Maar ik ga mijn aanduiding maar eens veranderen!

Netjes gewerkt hoor Mindhunter.. Alles zelf gedaan of nog een stucadoor laten komen? Ziet er profi uit iig! :okdan:

Thanx Demian, Ik heb alles samen met mijn schoonvader gedaan, op het stukadoren na.

Enkelsteense muur -> 2 cm spauw -> dampdoorlatende waterdichte folie -> isolatie -> dampdichte waterdichte folie -> gipsvezelplaten -> stukwerk.

Het was een garage en wanneer ik alles goed sluit en rolluik afdoe hoor ik buiten bijna niets. Ben er erg blij mee.

Nieuwe binnenkomer, tweede expander 102. Leuke aanvulling hoor8~

Attachments

• DSC06240.jpg
    DSC06240.jpg
    43,3 KB · Bekeken: 94
  • DSC06237.jpg
    DSC06237.jpg
    51 KB · Bekeken: 90
  • DSC06238.jpg
    DSC06238.jpg
    84 KB · Bekeken: 92
Zeker, hij is niet supermooi, maar werkt wel ok. En nog een s&h en ringmod is best cool. En nu heb ik 3 vco's, dat klinkt toch wel supervet hoor. Kost een bak geld, maar dan heb je ook wat.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back