Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Goh, meer SSL zeker?Ziet er weer netjes uit Raphie![]()
Ik ben toevallig ook een beetje aan het schuiven met apparatuur![]()

Ziet er perfect uit dagoose![]()
Thanks! maar dat t-racks heb je inderdaad best mis.netjes Dagoose!
Zie ik daar nou T-racks op je beeldscherm, of heb ik het mis?

Je bedoelt mijn racks? nee, zitten niet in de weg want ze lopen sowieso schuin naar achteren en zitten ver naar achteren. Ze zitten aan de rand van het gat in de tafel, dus iets van 30/40cm naar achteren tov de rand. Als je helemaal met je buik tegen de tafel zit en je benen er helemaal onder zelfs dan nog heb je nog ruimte over bij je knieen. Alleen je zit nooit zover, zit ook niet echt comfortabel, probeer maar is een toetsenbord of muis te gebruiken dan.Zitten die planken onder de racks niet heel erg in de weg? Ziet er heel ongemakkelijk uit, maar dat kan natuurlijk ook lijken op de foto

Ik zal binnenkort wat fotos maken van alle nieuwe apparaten die ik nu heb staan voor mijn (hiernieuwde) studio die vanaf eind januari weer in gebruik wordt genomen.
Phochos
Fijn dat je er toch nog redelijk van af bent gekomen! Ik ben benieuwd naar je nieuwe muziek! Je zal wel heel wat inspiratie en ideeen hebben inmiddels?