Mijn studio annex crib XVII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Nee distressors en SSL Alphachannels zijn verkocht, lijstje outboard is nu:
SSL G Compressor
CharterOak SCL-1
A Designs HM2 NAIL
API 2500
API 5500
SSL X-Desk
SSL X-Patch
SSL Alphalink

niet heel schokkende veranderingen maar aangezien meer mensen dat doen, ik ook dan maar. :P
pic01.jpg

pic02.jpg

pic03.jpg

pic16.jpg

netjes Dagoose!

Zie ik daar nou T-racks op je beeldscherm, of heb ik het mis?

Hahaha, scherm lijkt er op! Leek me al zo sterk

Zitten die planken onder de racks niet heel erg in de weg? Ziet er heel ongemakkelijk uit, maar dat kan natuurlijk ook lijken op de foto

toch maar mn speakers op normale hoogte :D

Attachments

• studio10-2012.jpg
    studio10-2012.jpg
    57 KB · Bekeken: 129
och, heb niet zoveel zin ze nog meer naar voren te zetten ivm ruimte...
bovendien is die muur massief beton dus resoneert niet :)

Nee, maar weerkaatst wel.. Sjonge
Ik zie nu wel waarom je altijd wat minder affige tracks hebt trouwens hehe

want?

affige tracks hou ik voor mezelf en post ik hier ook niet

Zitten die planken onder de racks niet heel erg in de weg? Ziet er heel ongemakkelijk uit, maar dat kan natuurlijk ook lijken op de foto
Je bedoelt mijn racks? nee, zitten niet in de weg want ze lopen sowieso schuin naar achteren en zitten ver naar achteren. Ze zitten aan de rand van het gat in de tafel, dus iets van 30/40cm naar achteren tov de rand. Als je helemaal met je buik tegen de tafel zit en je benen er helemaal onder zelfs dan nog heb je nog ruimte over bij je knieen. Alleen je zit nooit zover, zit ook niet echt comfortabel, probeer maar is een toetsenbord of muis te gebruiken dan. 8)
Oftwel.. nee, zitten niet in de weg.

Ik zal binnenkort wat fotos maken van alle nieuwe apparaten die ik nu heb staan voor mijn (hiernieuwde) studio die vanaf eind januari weer in gebruik wordt genomen.

Phochos

Ik zal binnenkort wat fotos maken van alle nieuwe apparaten die ik nu heb staan voor mijn (hiernieuwde) studio die vanaf eind januari weer in gebruik wordt genomen.

Phochos

Fijn dat je er toch nog redelijk van af bent gekomen! Ik ben benieuwd naar je nieuwe muziek! Je zal wel heel wat inspiratie en ideeen hebben inmiddels?

Fijn dat je er toch nog redelijk van af bent gekomen! Ik ben benieuwd naar je nieuwe muziek! Je zal wel heel wat inspiratie en ideeen hebben inmiddels?

Ja, ik sta te trappelen om mijn nieuwe projecten uit te kunnen voeren. Wellicht dat ik al wat dingetjes nu bij mijn broer thuis kan maken, maar voor de grote projecten moet ik nog even wachten tot eind januari.
:D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back