Mijn studio annex crib XVII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Mijn voorlopige studio, Frankys Place.

:D

Attachments

• DSC01318.jpg
    DSC01318.jpg
    77,9 KB · Bekeken: 152
  • DSC01314.jpg
    DSC01314.jpg
    73,7 KB · Bekeken: 146
  • DSC01315.jpg
    DSC01315.jpg
    74,1 KB · Bekeken: 145
  • DSC01316.jpg
    DSC01316.jpg
    67,9 KB · Bekeken: 151
  • DSC01317.jpg
    DSC01317.jpg
    64,7 KB · Bekeken: 148
ik ben ook benieuwd naar pochos nieuwe projecten. Zijn studio ziet er altijd knullig uit alsof t regelrecht uit de schappen van de bartsmit is getrokken maar de tracks die hij ermee maakt zitten beter in elkaar en klinken beter dan wat menig forumlid hier uit veel duurdere apparaten krijgt! dus wat mij betreft respect.

ik ben ook benieuwd naar pochos nieuwe projecten. Zijn studio ziet er altijd knullig uit alsof t regelrecht uit de schappen van de bartsmit is getrokken maar de tracks die hij ermee maakt zitten beter in elkaar en klinken beter dan wat menig forumlid hier uit veel duurdere apparaten krijgt! dus wat mij betreft respect.

Zoals je in mijn handtekening ziet, zijn de Bart Smit toetsenborden allemaal vervangen en inmiddels met allerhande nieuwe synths ervoor gekomen. Zal blij zijn als ik alles in mijn nieuwe WAH Studio kan plaatsen ergens eind januari.:mega:

eehm ja nu wel ja, maar vanaf januari komen die yamahaatjes weer terug? boeit niet als jij er wat mee kunt wat anderen niet lukt dan zet je toch gewoon je studio vol met speelgoed! De meesten hier (net als ik) geilen op mooie knoppen op veel te dure synths, maar jij maakt gewoon muziek. :mega:

Ik heb mijn stukje aangepast, ik zou willen zeggen verpest deze draad niet over meningen over waar ander helemaal niets aan hebben. alvast bedankt.

Hij is leuk bezig natuurlijk,

Laatst gewijzigd:
eehm ja nu wel ja, maar vanaf januari komen die yamahaatjes weer terug? boeit niet als jij er wat mee kunt wat anderen niet lukt dan zet je toch gewoon je studio vol met speelgoed! De meesten hier (net als ik) geilen op mooie knoppen op veel te dure synths, maar jij maakt gewoon muziek. :mega:

Alleen de Yamaha PSR36 en Yamaha PSS380 komen terug, de PSR36 wordt een masterkeyboards, de nieuwe Yamaha YPT210 een masterkeyboard, de yamaha HE8 (orgel) wordt een masterkeyboard, komen allemaal synthmodules aan te hangen.8)

haha ja * dr-dre... ow sorry :P maar ik zei "de meesten hier". ach laat maar... snap je reactie niet helemaal, bedoel je nou dat je hele mooie plastic stoelen en tafels hebt? misschien leuk voor t stoelenforum :P de "hoe ziet jouw eettafel eruit?" draadje.

terug on-topic

Alleen de Yamaha PSR36 en Yamaha PSS380 komen terug, de PSR36 wordt een masterkeyboards, de nieuwe Yamaha YPT210 een masterkeyboard, de yamaha HE8 (orgel) wordt een masterkeyboard, komen allemaal synthmodules aan te hangen.8)

NOU EN

ja omdat meneer ongedoseerd noninfo poepen er weer is

Dat doe ik dus niet, geef alleen antwoord op vragen die worden gesteld. En volgens mij storen veel mensen zich daar niet aan. Dus sorry hoor!!!!!!!!!!!!!

Deze had er onder moeten staan :mega:

Bericht door een moderator:
Zo effe met de scepter zwaaien...

Dit is een draadje voor PLAATJES! Niet een draadje over wat iemand in de nabije toekomst nou precies allemaal in zijn of zijn broers studio gaat hebben om mee te spelen, prutsen, mooie muziek maken, kut nummers maken, en hoe boeiend dat wel niet is voor de rest van het forum, afijn, ik denk dat het duidelijk is zo? En nou niet met een excuus komen, we kennen het kunstje intussen wel. Het geschreven onder je naam spreekt boekdelen.

dikke post ..;-]krik m up ;-]
:P

ook maarswat reacten

get busy ..onkul pooch;-]
je weet aleen jij mag GRATIS ..mn analog yammie organ komen ophaluh;-]]
:engel:

ben een omslag bezig in den stuud ..omdat mn ok pc ..nog steeds stuk is,
en kgraag standalone drumachien triggered fx enzenz bezig ben ..
daarom mn sampling spul staat te koop ..s550 / s330 en dss1 veel intresse geen doorslag ;-[

new = tidal filterbank ..
benjolin doet leuk mee in de paia 9700 aangesloten ..groots tweak / freak plezier
- en de ms 20 ms10 ..en mc202 / tb staan as standalone synths te draaien
en ik speel der luchtig lushys trings door met mn kawai k55000/supernova8o)

http://www.facebook.com/photo.php?f...25914016102.2073958.1484091428&type=3&theater

Attachments

• stuud okt.jpg
    stuud okt.jpg
    91,1 KB · Bekeken: 147
nog maar wat ..pixies ..zitff mn fb doorte spitte;-]:engel:

de opgeruimde versie van mn stuudjuh;-] ..eveolved met de dag ;-]:P

de studio-kat ..:okdan: niemeer afte leeren ..lkkr warm soon 808

pix 3 phasing / fx pedals
pix4 dist pix ..like the line 6 stuf ..:okdan:
[heb nog 2 rack ..met tubes ..das noizy tuby, stuff ..hang weer onder een compressor met gates
:engel:

Attachments

• stuud okt 2.jpg
    stuud okt 2.jpg
    18,4 KB · Bekeken: 141
  • st okt 3.jpg
    st okt 3.jpg
    19,5 KB · Bekeken: 151
  • st okt 4.jpg
    st okt 4.jpg
    59,1 KB · Bekeken: 147
  • st okt 5.jpg