Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik had hiervoor Mackie HR824 en heb ene helehoop speakers lopen luisteren
de meeste vond ik veels te schel, hard en gehyped hoog, probleem is dat je daar alles denkt te horen, maar het is geen detail, maar gewoon gehype frequencies, hierdoor klinken je mixen doffer op andere setups. De mackies klinken gewoon groezelig vergeleken met de 803s's geluid is nu veel vloeiender en het laag veel strakker.
Is wel ff wennen, helemaal met de BK XXS-400 sub erbij maar op basis van REW meet ik nu nagenoeg lineair tot 28hzkan m'n studio als het goed is dus nagenoeg blind vertrouwen qua vertaling.
nog ff wennen en dit weekend alles opnieuw opbouwen in het nieuwe meubel, dan komt het e.e.a. nog beter tot z'n recht. Nadruk ligt bij mij nu op mixing & mastering, nummers van scratch schrijven vind ik zelf niet zo leuk meer.
Wat me opvalt is dat je eigenlijk geen investering in je akoestiek hebt gedaan. Komen zulke speakers dan eigenlijk wel optimaal tot zn recht?
Update:
Naast de zichtbare hardware en dozen ook nog Soundtoys bundle, Fabfilter en wat andere dingen.

foto's maken kan 'ie wel... apart sfeertje...

Ik ben ook op zoek naar 803's alleen dan niet de Nautilus. Er wordt 2e hands nog steeds een flinke prijs voor gevraagd. Ik gebruik voor mijn PMC's 2 mono Rotel klasseA blokken. Die PMC's hebben flink wat sap nodig en kunnen echt knetterhard.

Wat me opvalt is dat je eigenlijk geen investering in je akoestiek hebt gedaan. Komen zulke speakers dan eigenlijk wel optimaal tot zn recht?
Dat is voor de koeling, voorheen brandden die altijd dooreen koperen kraantje op die buis die je adaptoren er voorheen altijd onder lekte!![]()

Yep dat heb je goed gezienZie ik daar een Midiverb IV in je rack KLS?![]()

Ik zie dit als 'n compliment![]()
o [tr606/303 denk best wel ver -bleken slim naaaaah![]()
Cool Ronegen , een X0xb0x met X0xio mod