Mijn studio annex crib XVII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
als ik nog een keer omhoog ga, dan worden het de 802's of 800's in een "offer i can't refuse" maar voorlopig hier eerst maar eens van genieten.

Ik had hiervoor Mackie HR824 en heb ene helehoop speakers lopen luisteren
de meeste vond ik veels te schel, hard en gehyped hoog, probleem is dat je daar alles denkt te horen, maar het is geen detail, maar gewoon gehype frequencies, hierdoor klinken je mixen doffer op andere setups. De mackies klinken gewoon groezelig vergeleken met de 803s's geluid is nu veel vloeiender en het laag veel strakker.
Is wel ff wennen, helemaal met de BK XXS-400 sub erbij maar op basis van REW meet ik nu nagenoeg lineair tot 28hz :D kan m'n studio als het goed is dus nagenoeg blind vertrouwen qua vertaling.
nog ff wennen en dit weekend alles opnieuw opbouwen in het nieuwe meubel, dan komt het e.e.a. nog beter tot z'n recht. Nadruk ligt bij mij nu op mixing & mastering, nummers van scratch schrijven vind ik zelf niet zo leuk meer.

Wat me opvalt is dat je eigenlijk geen investering in je akoestiek hebt gedaan. Komen zulke speakers dan eigenlijk wel optimaal tot zn recht?

attachment.php

Cool Ronegen , een X0xb0x met X0xio mod

l.jpg

Dit is mijn hobby hol op zolder. x0xb0x is vervangen door een Nord Modular G1.

Mijn laaste aanwinst:

attachment.php

Attachments

• Wesley.jpg
    Wesley.jpg
    63,9 KB · Bekeken: 90
Ik ben ook op zoek naar 803's alleen dan niet de Nautilus. Er wordt 2e hands nog steeds een flinke prijs voor gevraagd. Ik gebruik voor mijn PMC's 2 mono Rotel klasseA blokken. Die PMC's hebben flink wat sap nodig en kunnen echt knetterhard.

Als je klasse A én veel sap wil, moet je niet zagen over de temperatuur in je kamer en de elektriciteitsrekening. :)

Leuke foto's komen hier weer langs! Opvallend hoeveel verschillende kanten je tegenwoordig opkan met het concept thuis (elektronische) muziek maken.

Heb juist extreem veel aan m'n akoestiek gedaan:
weken rekenen via email met Ethan Winer, zwevende vloer laten bouwen, 2 PALLETS rockwool panels in de vloer en bass traps, Auralex diffusors & absorbers, geluidsdichte deur en GIBO blokken met extra hoge density.

m'n kamer is berekend en daarna volledig uitgemeten in REW.

Wat me opvalt is dat je eigenlijk geen investering in je akoestiek hebt gedaan. Komen zulke speakers dan eigenlijk wel optimaal tot zn recht?

een koperen kraantje op die buis die je adaptoren er voorheen altijd onder lekte! :okdan:
Dat is voor de koeling, voorheen brandden die altijd door :D

Zie ik daar een Midiverb IV in je rack KLS? :)

Ik heb er ook een :D

Ik zie dit als 'n compliment :D

YOU BETTER BEN NET VANDAAG MN STUUD WEZEN OMGOOIEN BEETJE DAN NACHTELIJKE DWALINGEN EN INEENS STYOND VANMORGEN oeps mn roland vrienden clubbie opgesteld voor t raam lekker zonnig te wezen ..hmmvroegk me meteen af zijram heeft geen gordijn bv twee seizoenen volle zon doen de cr8oo [tr606/303 denk best wel ver -bleken slim naaaaah

attachment.php

Cool Ronegen , een X0xb0x met X0xio mod

kanmevoorstellen dat sson combie sequencen met machien ni ,..en bv trig in , de vermona ? toch drum gelayerd ,....triggered by machien N.I.

vette setup .sequencing blijftmagical:engel:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back