Mijn studio annex crib XVII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Is dat eerste filmpje phochos? Dan is ie er wel flink op achteruit gegaan hoor.

Dat eerste filmpje is zeker GEEN Phochos.

Mijn muziekhoekje ziet er zo uit. Wat je niet ziet is een Lexicon MX200, een TC Helicon Voiceworks Plus-module, een Ikey R3 en een Kurzweil geluidsmodule.

attachment.php

Attachments

• C-Klein Studio.jpg
    C-Klein Studio.jpg
    44,5 KB · Bekeken: 86
Ik heb werkelijk waar geen idee wat voor studio afrojack heeft... Ik weet wel dat Mike Oldfield tegenwoordig veel dingen doet met Fruity Loops. Wat een schande he?

afrojack die fatso die bange met paris ...ach ben wel jelours beetje:P

en de mijne!

whooo weerklijk minimaal maar geweldige fatso setup [all midied neemk aan ...welke korg ps serie synth hebja links staan

Mijn bescheiden kantoor/studio aan huis, met rechts in beeld een mandje voor de katten.

83816194.jpg

Hieronder zie je van links naar rechts:
  • Edirol by Roland MIDI Keyboard Controller PCR-300
  • 2x KRK Systems Rokit Powered 5 G2
  • Transformers Masterpiece Rodimus Prime
  • Korg Monotron Analogue Ribbon Synthesizer
  • Edirol by Roland USB AudioCapture UA-25EX (24-bit/96kHz)
  • Akai Professional APC40
  • Sony PS-Q7

65414514.jpg

Mijn prachtige Sony PS-Q7 uit 1983, helemaal compleet, inclusief de originele stukjes schuim en karton ter bescherming! :luv:
Ik ben nog opzoek naar de bijbehorende mini stereotoren.

26070125.jpg

In het kastje op de foto hieronder staat mijn Apple Mac mini Server (Late 2009) met Apple Mac OS X Lion, die ik gebruik voor het produceren van muziek. Mijn Apple Mac mini Server (Late 2009) is voorzien van een Intel Core 2 Duo 2.53GHz. Het geheugen is geupgrade naar 8GB DDR3 SDRAM. Twee Seagate Momentus 7200.4 500GB (ST9500420AS) vervangen de standaard harde schijven. Verder een tweede netwerkaansluiting door middel van een Apple USB Ethernet Adapter en voor het lezen en schrijven van CD's en DVD's een Apple MacBook Air SuperDrive. Bovenop ligt nog een Apple Remote (1st generation).

76008701.jpg

In het kastje op onderstaande foto hangt een APC Back-UPS ES 700 waarop alle machines aangesloten zijn, voor het geval de stroom wegvalt bijvoorbeeld.

56918589.jpg

Aan de muur wat goede herinneringen.

51045295.jpg

Mijn boekenkast met wat platen.

31288197.jpg

En wat CD's.

57913462.jpg

So ey.. is dat 'n cleanroom?

whooo weerklijk minimaal maar geweldige fatso setup [all midied neemk aan ...welke korg ps serie synth hebja links staan

Geen ps maar arp 2600. Deksel staat er achter dus hij lijkt wat dieper.

@Arie - Die Sony record player is helemaal te gek!!

@Arie - Die Sony record player is helemaal te gek!!

Sony heeft dit model maar drie jaar gemaakt, van 1982 tot en met 1984, in de kleuren zilver en zwart. Alleen in 1983 is de rode kleur gelimiteerd gemaakt. Mijn exemplaar is echt nog als nieuw... en gekocht voor €3 of €4, ik weet het niet meer precies, op een rommelmarkt! :P Er is mij al eens €300 voor geboden door een verzamelaar, maar ik doe 'em niet weg! :dj:

49745065.jpg

Sony heeft dit model maar drie jaar gemaakt, van 1982 tot en met 1984, in de kleuren zilver en zwart. Alleen in 1983 is de rode kleur gelimiteerd gemaakt. Mijn exemplaar is echt nog als nieuw... en gekocht voor €3 of €4, ik weet het niet meer precies, op een rommelmarkt! :P Er is mij al eens €300 voor geboden door een verzamelaar, maar ik doe 'em niet weg! :dj:

49745065.jpg

Hoe speel je daar singletje's mee af? Kan dat eigenlijk wel aangezien de arm met de naald "fixed" lijkt te zijn??

Interesant ontwerp wel.

Edit: ik zie het al, de arm kan wel bewegen, nevermind ;)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back