• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Yamaha MU128XG

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

EternalFall

Ouwe rot
Hi vrienden,

IK ben sinds gisteren de trotse eigenaar geworden van en Yamaha EX5R ( met dank aan Thaizer). Daarom is mijn Yamaha MU128XG-module overbodig geworden.
Dit is het laatste model van Yamaha na de MU100r. Anders even Googlen en weet je over welk apparaat het gaat. Net zoals de Motif kan deze 3 plugin-cards aaan, waardoor en de polyfonie als de effectenafdeling kan worden uitgebreid (is kaal reeds 128 noten polyfonisch en 64 parts mulitimbraal).
Hier is alvast een link:

http://www.yamaha.co.uk/xg/html/products/p_mu128.htm

Mijn vraagprijs is 450 Euros.

Ruilen (voor synthmodules wegens plaatsgebrek) kan ook in die prijsklasse: ik zoek nog ter vervollediging van mijn Yamaha -collectie:

-Yamaha Fs1R

Dank voor een reactie

Take care

EF

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back