Manley massive of Distressor

Status
Please reply by conversation.
En wat had ik jou aangedaan, dat je zo belachelijk moet reageren als ik de distressors complimenteer?!? je blaft om je heen als een onbeschofte eikel.....
Oooh dat geef nie dan bestellen we gewoon via de winkel he, soms is winkel ook goed voor ellende en al en dan zit er ook garantie op! en ruikt nieuw met boekjes en al je kunt er altijd wat van leren erg handig !! altijd even allemal door lezen op de wc wat die allemal kan wat voor karakteristieken heeft he ook leuk ! soms moet je nieuw halen zeggen ze welles ;)

maar ee waarom liet je dan even weten als je toch niet weg wil doen of wilde je even stoer doen ? het is nie erg dat je even wou laten weten ééntje hebt.. op gearslutz.com heeft iedere user minimaal ééntje in 't rakkie staan.
maarjah ik begrijp jou ook wel één compressor had ik ook niet weg gedaan aan een lege rack heb je ook niks an he !

maare.. think again als je toch nog weg wilt doen stuur dan een berichtje naar master kom hem zo ophalen neem dan gelijk 5 tube compressoren van behringer en channelstrip van phonic voor je mee dan is je rackie gelijk vol *D

Ik heb via marktplaats regelmatig mensen die hele vreemde mailtjes sturen. Op de Red2 heb ik verschillende reakties gehad, waarschijnlijk heeft Motiff daar tussen gezeten. Op mensen die belachelijk laag bieden reageer ik zelf ook even belachelijk terug.
Maar goed, veel succes met de aankoop van de spullen.

Rapie belachelijk ? ga je nu ineens raar doen ?? Ik heb 2 distressors hier liggen maar ik doe hem nie weg met een vrolijk gezicht :) dat zij je nog als ik me kan herinneren was dat dan ? nou ! ik kan er nie om lachen Volgens mij denk je dat je leuker bent dan je bent toen dacht ik weetje wat ik help die jonge wel even grapje maken :D

En wat had ik jou aangedaan, dat je zo belachelijk moet reageren als ik de distressors complimenteer?!? je blaft om je heen als een onbeschofte eikel.....

Rapie belachelijk ? ga je nu ineens raar doen ?? Ik heb 2 distressors hier liggen maar ik doe hem nie weg met een vrolijk gezicht :) dat zij je nog als ik me kan herinneren was dat dan ? nou ! ik kan er nie om lachen Volgens mij denk je dat je leuker bent dan je bent toen dacht ik weetje wat ik help die jonge wel even grapje maken :D

Zou jij niet opscheppen met een rolls roys?
Ik vind het gaaf dat Raphie ze heeft. Ik heb er het geld niet voor.

ach jonge . je weet niet eens welke ik ben. ik vroeg heel vriendelijk aan je wil niet meer dan 1300 euro uitgeven toen begon je mij belachelijk te maken om mijn naam zonder redenen even naam typen in google en dan naar afbeeldingen kijken welke afkomst die is ;) toen zij ik hou hem maar lekker zelf. kijk dat is natuurlijk slim als je advertentie wilt verkopen :D

Ik heb via marktplaats regelmatig mensen die hele vreemde mailtjes sturen. Op de Red2 heb ik verschillende reakties gehad, waarschijnlijk heeft Motiff daar tussen gezeten. Op mensen die belachelijk laag bieden reageer ik zelf ook even belachelijk terug.
Maar goed, veel succes met de aankoop van de spullen.

@Motiff:
Nu weet ik het weer.
Je hebt het verkeerd begrepen.
Ik zag aan je naam dat die niet Nederlands was. Ik vroeg je of je Turks bent, dat is geen belediging of belachelijk maken. Helemaal niet zelfs. Ik ben zelf Turks, dus ik vroeg mij af of jij dat ook bent. Is gewoon een eerlijke vraag...

Maar je zat me wel dik uit te lachen, ik ben heel gevoelig ! :D

Maar ee het geeft niet joh was een grapje :) heb een vraag speel jij blokfluit ? wat voor muziek maak je ?

@Motiff:
Nu weet ik het weer.
Je hebt het verkeerd begrepen.
Ik zag aan je naam dat die niet Nederlands was. Ik vroeg je of je Turks bent, dat is geen belediging of belachelijk maken. Helemaal niet zelfs. Ik ben zelf Turks, dus ik vroeg mij af of jij dat ook bent. Is gewoon een eerlijke vraag...

Heeft niks met opscheppen te maken, ik bevestig alleen maar dat je er geen spijt van krijgt. Ik hou er over op, je zoekt het maar uit.

zijn jullie turken ofzo :D

Deze draad staat weer vol met misverstanden zo te zien....
Motiff komt een beetje rauw om de hoek maar volgens mij is ie niet heel serieus (wel opzoek naar distressors of manley)

Ff serieus, misschien moet je wat internationaler zoeken?? Deze apparaatjes zie je niet vaak te koop.

Maar je zat me wel dik uit te lachen, ik ben heel gevoelig ! :D

Maar ee het geeft niet joh was een grapje :) heb een vraag speel jij blokfluit ? wat voor muziek maak je ?

Gek dat je denkt dat mensen je uitlachen als ze je iets vragen.
Ik vroeg in mijn mailtje aan je om je telefoonnummer en daarbij of je Turks bent, omdat praten over de telefoon mij handiger leek.
Bovendien, nogmaals: ik leidde uit je naam af dat je weleens Turks zou kunnen zijn, wat voor mij handig zou zijn geweest aangezien ik die taal goed beheers en ik er van uitging dat mocht je Turks zijn, je die taal beter zou beheersen dan Nederlands..
Kan jij uit mijn naam herleiden dat ik welleens blokfluit zou kunnen spelen ? Die argumentatie zou ik willen weten (schrijf het maar niet op hoor, zó nieuwsgierig ben ik er ook niet naar).
Overigens maak ik zeer weinig muziek, ik ben recording en mixing engineer.

Nogmaals: erg veel succes met het aankopen van wat je zoekt. Het is al eerder gezegd, maar ik tip 'm ook: kijk eens op buitenlandse sites. De apparaatjes die je zoekt worden in Nederland niet heel vaak te koop aangeboden.

mvgr,

Tease

Ik vroeg in mijn mailtje aan je om je telefoonnummer en daarbij of je Turks bent, omdat praten over de telefoon mij handiger leek.
Bovendien, nogmaals: ik leidde uit je naam af dat je weleens Turks zou kunnen zijn, wat voor mij handig zou zijn geweest aangezien ik die taal goed beheers en ik er van uitging dat mocht je Turks zijn, je die taal beter zou beheersen dan Nederlands..
Kan jij uit mijn naam herleiden dat ik welleens blokfluit zou kunnen spelen ? Die argumentatie zou ik willen weten (schrijf het maar niet op hoor, zó nieuwsgierig ben ik er ook niet naar).

Nogmaals: erg veel succes met het aankopen van wat je zoekt. Het is al eerder gezegd, maar ik tip 'm ook: kijk eens op buitenlandse sites. De apparaatjes die je zoekt worden in Nederland niet heel vaak te koop aangeboden.

mvgr,

Tease

kun je misschien paar Duitse sites opnoemen. Duitsland is hier heel dichtbij als ik daar ééntje kan vinden zou mooi zijn. Heb laats nog gezocht naar duitste marktplaats maar dat was egt niks verstond geen flikker van moet ik eerlijk zeggen :D

mvgr,

Tease

Recording & mixing Engineer dat is nog al wat dus jij weet hoe je mix in elkaar moet knutselen ? moet nog al veel leren in dat gebied maar wacht eerst op gear.
kun je misschien wat muziek laten horen ben wel benieuwd naar.8o)

Status
Please reply by conversation.
Back