En wat had ik jou aangedaan, dat je zo belachelijk moet reageren als ik de distressors complimenteer?!? je blaft om je heen als een onbeschofte eikel.....
Oooh dat geef nie dan bestellen we gewoon via de winkel he, soms is winkel ook goed voor ellende en al en dan zit er ook garantie op! en ruikt nieuw met boekjes en al je kunt er altijd wat van leren erg handig !! altijd even allemal door lezen op de wc wat die allemal kan wat voor karakteristieken heeft he ook leuk ! soms moet je nieuw halen zeggen ze welles![]()
maar ee waarom liet je dan even weten als je toch niet weg wil doen of wilde je even stoer doen ? het is nie erg dat je even wou laten weten ééntje hebt.. op gearslutz.com heeft iedere user minimaal ééntje in 't rakkie staan.
maarjah ik begrijp jou ook wel één compressor had ik ook niet weg gedaan aan een lege rack heb je ook niks an he !
maare.. think again als je toch nog weg wilt doen stuur dan een berichtje naar master kom hem zo ophalen neem dan gelijk 5 tube compressoren van behringer en channelstrip van phonic voor je mee dan is je rackie gelijk vol![]()
dat zij je nog als ik me kan herinneren was dat dan ? nou ! ik kan er nie om lachen Volgens mij denk je dat je leuker bent dan je bent toen dacht ik weetje wat ik help die jonge wel even grapje maken