Waar koop ik nieuwe Mackie (grote) mixers

barn

Detroit nerd
Hoi,

Weet iemand waar ik (grote) Mackie mixers kan kopen? Of iig de verkoopsprijs kan zien?

Ik kom alleen maar kleintjes tegen, en de nl-mackie dealer beantwoordt mijn mail niet...

Ik ben geïnteresseerd in de 24-4 of de 32-4 VLZ3...

Bij Thomann is de 32-4 VLZ 1648 euro, de 24 is 1444 euro. De Onyx versies zijn 500 euro minder.

http://www.thomann.de/nl/search.html?gf=mengpanelen&bf=mackie&oa=prd

Als de importeur je mail niet beantwoord is het een grote sukkel, dan maar naar Deutschland he.

Jammer dat ze geen 8-bus meer hebben.

waarom zou een importeur een mail van een eindgebruiker beantwoorden?
Importeurs zijn er voor dealers, dealers voor eindgebruikers.

Al kan hij je wel gewoon doorverwijzen inderdaad, dus terugmailen is wel netjes :)

Volgens mij kan je gewoon bij iedere muziekwinkel terecht die Mackie dealer is.
Ze hebben die grote jongens alleen vaak niet op voorraad staan.
Als ik jou was zou ik gewoon naar een goede zaak in de buurt gaan, ze laten weten wat de prijs bij Thomann
is en kijken wat ze je kunnen bieden. Ze mogen blij zijn dat ze zo'n tafel kunnen verkopen!

Waarschijnlijk kun je idd. het beste naar Duitsland gaan.
Mackie Nederland is rampzalig. Ook als dealer hoef je namelijk niet op strakke communicatie te rekenen. Met de facturering (in ponden) en onderdelen (uit belgie) is het lastiger werken dan met andere merken. De levertijden zijn grillig, en het is onmogelijk om eens een mooi prijsje te krijgen voor een eenmalig artikel. In principe is het merk absoluut oninteressant om zaken mee te doen. Jammer, want er bestaat een behoorlijke vraag naar.
Blijkbaar heeft Mackie bewust gekozen voor de container strategie waardoor je voor een scherpe prijs alleen bij een dozenschuiver terecht kan.

Bel even naar studio lobbes, die deed altijd in mackie, en altijd scherpe prijzen.

Back