aankoop 2e hands gear...

Flying Panther

Vliegend lid
even een vraagje,

ik ben inmiddels bijna rond over de koop van een JP8080. Ik ga deze nog wel bekijken bij de persoon van wie ik m waarschijnlijk ga kopen, dus waar nu op te letten.

Ik had gehoord dat t in ieder geval belangrijk was om te letten op de knoppen / schuiven en of die soepel lopen, dit lijkt me redelijk logisch, maar nu vraag ik me af hoe kom ik te weten of alle uitgangen ed nog goed werken?

tips zijn welkom! :)

Zeker testen.
En neem je eigen setje jack jack kabals mee en je eigen koptelefoon.

Hij kan dat niet zeggen, ja sorry, mijn kabels kraken, bijn koptelefoon is niet goed etc etc etc....
Nog beter is om iemand mee te nemen bie de jp8080 kent of zelf heeft, dan wordt het testen makkelijker.

Draai aan ieder knopje, voel of ze niet stroef gaan, de een tov de anders bedoel ik dus.
Of het display wel goed is, of je jackbussen achterin geen speling hebben....een paar tips :)

iemand meenemen die iets meer verstand van de jp heeft zou idd makkelijk zijn... maarja, ken helaas niemand in omgeving apeldoorn die verstand heeft van de jp8080, laat staan dat er iemand op koninginnedag meewil (tja.. koninginnedag is iedereen tenslotte vrij..)

dus iemand nog tijd / zin? :P

maargoed, alvast bedankt voor de tips en de testprocedure! :)

Ik heb m!

Ben dus vandaag eens wezen kijken, en in betere staat had ik m niet aan kunnen treffen... op een paar kleine schroefsporen van t rack na NIEUW!!

alleen als dan de banken niet open zijn en je er achter komt dat je per 24 uur ipv per dag een pinlimiet van €500,- hebt dan baal je toch behoorlijk... Nou moet ik dus deze week terug :(

Maargoed... dat mag de pret niet drukken (de 2,5 uur vertraging met de trein overigens wel)..

Back