Wie gebruikt wat?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door bob303vs909
pffff....boring shit hier....

Kan me herinneren dat mark bell een van de platen van bjork bijna geheel in reason heeft gemaakt...

braging over je apparatuur...ach.....beetje treurig niet? ken mensen met een bak apparatuur, die precies weten hoe ze alles moeten afmixen en aansluiten en welk nnootje waar gezet moet worden, maar absoluut soul- en funkloze muziek maken...dus...

hou gewoon lekker op met dat gelul hier...ga lekker trance, elektro, elektroclash, gabber, hardhouse of techno maken....(house, van die echte dj sneak filter house, heb ik hier nog nooit gehoord....)

Ole...en zo...

:gaap: :gaap: :gaap: :gaap: :gaap: BORING

javier en sander W, ff een meta-opmerking..jullie tone-of-voice is niet helemaal compatible met de manier waarop we hier op het forum met elkaar omgaan... ik hoop dat jullie je lolletje nu hebben gehad en je ff netjes voorstellen in het daarvoor bedoelde gedeelte en vervolgens constructieve postings gaan plaatsen....voor al deze onzin replies hebben drukke professionals toch helemaal geen tijd? ;)

ok kom op, ff weer normaal dus...

komen we hier om te vlammen of om iets nuttigs bij te dragen? je bent 32 jaar oud maar je gedraagt je als een klein kind.. over boring gesproken.

Ben het 100% met olafmol eens.

Superleuk dat jullie er zijn. Maar om ma Flodder even te quoten:
'houwe we het wel een beetje gezellig?' :D

pffff....boring shit hier....

Kan me herinneren dat mark bell een van de platen van bjork bijna geheel in reason heeft gemaakt...

braging over je apparatuur...ach.....beetje treurig niet? ken mensen met een bak apparatuur, die precies weten hoe ze alles moeten afmixen en aansluiten en welk nnootje waar gezet moet worden, maar absoluut soul- en funkloze muziek maken...dus...

hou gewoon lekker op met dat gelul hier...ga lekker trance, elektro, elektroclash, gabber, hardhouse of techno maken....(house, van die echte dj sneak filter house, heb ik hier nog nooit gehoord....)

Ole...en zo...
Sluit ik me helemaal bij aan

Ik wil graag nog even afsluiten met een mooi citaat van Goeth (hoop dat jullie die wel kennen...):

"In der Beschraenkung zeigt sich erst der Meister"

Hoop dat jullie hem begrijpen....

:slotje: :slotje: :slotje: :slotje: :slotje: :slotje: :slotje: :slotje: :slotje:

Even voor de duidelijkheid ik zit hier totaal niet om herrie te schoppen of om mensen te beledigen alhoewel ik over sommigen van jullie wel mijn twijfels heb.
Tevens heb ik mij al lang en breed voorgesteld en ja dat jij daar niet bij was daar kan ik niks aan doen.
En laten we we alsjeblieft niet over tone of voice beginnen want ik geloof niet dat jij de juiste persoon bent om mij of javier tot de orde te roepen.
Ik vond het opzich een hele geschikte discussie die ik hier vanmorgen had maar zoals ik nu begrijp is dat niet het doel en heb ik het doel voorbij gestreefd als dit het geval is bied ik daarvoor mijn excusses aan.
Toch ben ik van mening dat ik hier niet terrecht behandeld ben en dan wil ik de nadruk leggen op die troll grappen en dergelijken. zoals ik hierboven ook zie olaf vind je het maar al te leuk als hier een slotje op zou komen, ik denk dat dit een teken is van pure zwakte omdat je een beetje ondergesneeuwd bent waarvoor ik natuurlijk alle begrip heb want ik ben heus de rotste niet.
In ieder geval bedankt voor jullie tijd.

MVG Sander

ligt het ook niet eraan hoe een audio engine geschreven is ?
of ben ik verkeerd ingelicht?

heb zelf een p4 met een rme hammerfall multiface op zich geen verkeerde kaart toch?

maar de softsyntjes die ik geprobeerd heb: es2 pentagon ppg pro5 halen het echt niet bij de sound van een clavia ,virus
de sound is veel opener en aliased niet..

de enige die echt overtuigend overkwam was de fm7

ff late reacktie

algoritmes zijn inderdaad best wel belangrijk..ik neem aan dat je dat met audio-engine bedoeld?

Go GoethE:geslaagd:

Origineel geplaatst door sh101
ligt het ook niet eraan hoe een audio engine geschreven is ?
of ben ik verkeerd ingelicht?

heb zelf een p4 met een rme hammerfall multiface op zich geen verkeerde kaart toch?

maar de softsyntjes die ik geprobeerd heb: es2 pentagon ppg pro5 halen het echt niet bij de sound van een clavia ,virus
de sound is veel opener en aliased niet..

de enige die echt overtuigend overkwam was de fm7

Helemaal mee eens sh101.

de rme hammerfall is zekers geen verkeeerde kaart.

meeste software pluggins klinken echt helemaal niet verkeerd, maar persoonlijk mis ik er wat in tenopzichten van mijn hardware synth's.

Ach Sander, er zitten hier een heleboel goeie mensen, zeer didicated en soms dan gaan ze gewoon een stapje te ver...

namens iedereen bied ik daarom hierbij ook onze excuses aan.....

Origineel geplaatst door olafmol
javier en sander W, ff een meta-opmerking..jullie tone-of-voice is niet helemaal compatible met de manier waarop we hier op het forum met elkaar omgaan... ik hoop dat jullie je lolletje nu hebben gehad en je ff netjes voorstellen in het daarvoor bedoelde gedeelte en vervolgens constructieve postings gaan plaatsen....voor al deze onzin replies hebben drukke professionals toch helemaal geen tijd? ;)

ok kom op, ff weer normaal dus...

Helemaal mee eens, waar halen jullie de arrogantie vandaan? :confused::[>

Ach Sander, er zitten hier een heleboel goeie mensen, zeer didicated en soms dan gaan ze gewoon een stapje te ver...

namens iedereen bied ik daarom hierbij ook onze excuses aan.....

Das pas eens een echte vent die ook durft toe te geven als hij zelf ook een klein beetje fout zat.:okdan:

Dan hang je er toch een anti-aliasing insert effect achter? Probleem ook opgelost. :D

Ik wil graag nog even afsluiten met een mooi citaat van Goeth (hoop dat jullie die wel kennen...):

Hoop dat jullie hem begrijpen....

dan ken ik nog een mooie:

"Bescheidenheid siert de mens."

equate

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back