Wie gebruikt wat?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik kan jullie ook geen 2 uur alleen laten he? ;)

Hou het gezellig en leuk, ik heb geen zin om hier een slot op te moeten gooien. Dit kan juist een hele leuke, informatieve discussie worden!

Wees lief voor elkaar. :luv:

Origineel geplaatst door Sander W
Even voor de duidelijkheid ik zit hier totaal niet om herrie te schoppen of om mensen te beledigen alhoewel ik over sommigen van jullie wel mijn twijfels heb.

mm..dan ben je de eerste die vindt dat we mekaar hier lopen te beledigen....geloof niet dat de rest van het forum dat gevoel heeft...

Tevens heb ik mij al lang en breed voorgesteld en ja dat jij daar niet bij was daar kan ik niks aan doen.

dat heb ik dan gemist in het "nieuwe leden" gedeelte..kan het nog steeds niet vinden....

En laten we we alsjeblieft niet over tone of voice beginnen want ik geloof niet dat jij de juiste persoon bent om mij of javier tot de orde te roepen.

wie dan wel? tis hier een democratisch gebeuren dus ik mag dat gewoon zeggen wat ik vind..lijkt me nix mis mee....is juist goed dat de mensen elkaar hier tot de orde roepen..Normen&Waarden bestaan hier nog haha

Ik vond het opzich een hele geschikte discussie die ik hier vanmorgen had maar zoals ik nu begrijp is dat niet het doel en heb ik het doel voorbij gestreefd als dit het geval is bied ik daarvoor mijn excusses aan.
Toch ben ik van mening dat ik hier niet terrecht behandeld ben en dan wil ik de nadruk leggen op die troll grappen en dergelijken. zoals ik hierboven ook zie olaf vind je het maar al te leuk als hier een slotje op zou komen, ik denk dat dit een teken is van pure zwakte omdat je een beetje ondergesneeuwd bent waarvoor ik natuurlijk alle begrip heb want ik ben heus de rotste niet.

nergens voor nodig om je excuses aan te bieden....het is misschien wel even zinnig om je even af te vragen *waarom* mensen zo heftig reageren op je/jullie postings...daar is een reden voor en die probeerde ik duidelijk te maken met het "tone of voice" verhaal...

Olaf

Origineel geplaatst door Javier
meeste software pluggins klinken echt helemaal niet verkeerd, maar persoonlijk mis ik er wat in tenopzichten van mijn hardware synth's.

Kun je dat misschien uitleggen? Dat snap ik niet.

Trouwens het valt me op dat jullie op die Novation (en Jomox?) na geen analoge bak hebben.
Dat snap ik dan ook weer niet. Als je zoveel waarde hecht aan je geluid waarom dan geen echt analoog geluid erbij?

Ook een leuk nederlandsch spreekwoord;

"Wie de bal kaatst...."

of

"Bezint eer ge begint"

:)

of die van "wie wind zaait zal storm oogsten"
persoonlijk een van mijn favorieten...

MAAR: voor dit forum, en zeker deze thread, van toepassing: "zonder wrijving geen glans"

laat die maar eens op je inzinken...

zeker hier op het forum heeft iedereen z'n ding hahaa....een grotere collectie nutcases bij mekaar zul je niet snel vinden ;)

een welgemeend welkom!

Stelletje Lama's

Stelletje Lama's

Ik gooi hier een slot op.. of jullie het daar nou mee eens zijn of niet..

.. het lijkt hier wel zo'n achterlijk FOK! of GoT forum.. en daar pas ik voor.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back