New Silent Words track: We dance romantic

Storm

A-ha!
Hello,

Vandaag hebben we een nieuwe song opgenomen.

Deze ouwe boef vind je hier:

Commentaar welkom en gewaardeerd :)

Thanks,

S.

Laatst gewijzigd:
Iemand?

Me likes it. Het valt niets over te zeggen denk ik, het nummer is een klassieke new-romantic compositie. Verder, goede zang ook! Wie is de zanger?

(Edit: ik zie het :) )

Thanks man! Cool dat je de zang oke vind (heeft jarenlang met de radio meebleren toch nog ergens zin voor gehad :P )

ik vind het wel tof :-)

'k zou het mss niet onmiddellijk kopen maar 'k zou de radio zeker niet verzetten als ze 't der op zoude spelen ;-)

Thanks man! Cool dat je de zang oke vind (heeft jarenlang met de radio meebleren toch nog ergens zin voor gehad :P )

Zeker weten! Het komt ook door mijn smaak naar dit soort muziek, je stem klinkt als een mix van Bowie/Gary Numan en (héél af en toe) Dahan...

Ga zo door :okdan:

Ah tof gasten, ik zou er verlegen van worden :D

Bowie, Numan, Joy division en Depeche Mode zijn allemaal artists die ik te gek vind. Eind 70s/early 80s is mijn favouriete muzikale periode.

We zijn bezig een album op te nemen, er komen waarschijnlijk 8 tracks op. Ik zal ze stuk voor stuk posten. Volgend jaar gaan we ook live, dus dan zal ik ook wat nieuwe filmpjes plaatsen.

Ah tof gasten, ik zou er verlegen van worden :D

Bowie, Numan, Joy division en Depeche Mode zijn allemaal artists die ik te gek vind. Eind 70s/early 80s is mijn favouriete muzikale periode.

We zijn bezig een album op te nemen, er komen waarschijnlijk 8 tracks op. Ik zal ze stuk voor stuk posten. Volgend jaar gaan we ook live, dus dan zal ik ook wat nieuwe filmpjes plaatsen.

als stargazer dr maar op komt!!:okdan:

Die komt er zeker op! :D

Back