Gloomy - All We Can Do Is Dance

Jan (Gloomy)

Gepokt en gemazeld
Met trots presenteer ik jullie mijn nieuwste creatie: All We Can Do Is Dance. Dit is niet zomaar een titel, maar een diepe metafoor voor ons bestaan.

Wij zijn reizigers in een wereld vol illusies, gedreven door ritmes die groter zijn dan wijzelf. We kunnen vechten tegen de stroom, proberen te ontsnappen aan wat is—maar uiteindelijk blijft er maar één ding over: dansen. Accepteren wie we werkelijk zijn, de maskers laten vallen en doen waarvoor we hier gekomen zijn.

In een wereld die ons constant test, is liefde onze enige ware gids. Niet alleen voor elkaar, maar voor alle levende wezens. Het is makkelijk om te verdwalen, om de moed te laten zakken in een doolhof van leugens en afleidingen. Maar de waarheid, de redding, zit in jezelf. Je hoeft het er alleen maar uit te halen.

Mijn oprechte dank aan Fredje, de leden van het Synthforum en het originele Image-Line Forum. Jullie steun, feedback en aanwezigheid zijn onmisbaar in deze reis.

Veel luister- en kijkplezier. En vergeet niet: de dans gaat door.

Gratis download van SoundCloud als je klikt op "...More".

Ook op YouTube:

:halleluja

PROJECT INFO.jpg

'I don't give a f**k all i want to do-do-do-do is dance' en dat kan ik alleen maar pa-pa-pa-papegaaien! Klinkt weer goed, als kussentjes voor mijn oren!

'I don't give a f**k all i want to do-do-do-do is dance' en dat kan ik alleen maar pa-pa-pa-papegaaien! Klinkt weer goed, als kussentjes voor mijn oren!

Ahhh, hoe lief @Dilago dank je wel makker!

Mooie woorden en beelden, goed concept, mix en het onderscheid tussen geluiden kan nog wel wat gebruiken volgens mij. Maar heeft zeker potentie!

Oh vriend, je moest eens weten hoelang ik aan de mix gewerkt heb. 72 plugins gebruikt.

Dank je wel, lieve @SB-SIX !

opbouw is lekker , dan komt de opbouw kick erin mag van mij iets meer bas in en punch, arpjes vin ik leuk gedaan sort vogeltjes. vin alleen je drums nog een beetje op de achtergrond .
verder leuk in elkaar gezet met die vocal .je track heeft een leuk verhaal . goed bezig!! nu heb ik zin om te hakuh door die vocal.

opbouw is lekker , dan komt de opbouw kick erin mag van mij iets meer bas in en punch, arpjes vin ik leuk gedaan sort vogeltjes. vin alleen je drums nog een beetje op de achtergrond .
verder leuk in elkaar gezet met die vocal .je track heeft een leuk verhaal . goed bezig!! nu heb ik zin om te hakuh door die vocal.

Ow, ik ben je helemaal vergeten te bedanken. Wat een mooie kritiek @369 :)

Thnx man, top van je!

Gloomy

Ik loop een beetje achter met luisteren en reageren op het tracks forum. Had deze al wel gehoord maar nog niets er op gezegd maar hij is catchy hoor... Dat melodielijntje is erg pakkend :D

Back