GoBat Koopt een Korg Triton LE

gobat

Ingeburgerd
Hallo artiesten!

Mijn naam is Nanno, kom uit de omgeving van Amersfoort, en heb een Korg Triton LE bij Waveworld in Culumborg gekocht. Ik heb 'm nog niet, maar kijk er heel erg naar uit! Ik maak nu muziek met een Roland E-66, en ja, ik ga er met zo'n tritonmachine wel op vooruit! Ik wilde eigenlijk altijd al een synthesizer omdat ik denk daarmee veeeel mooiere muziek te kunnen maken :D Maar wat wil je met zo'n overstap. Ik gebruik verder Cubase voor m'n muziek. Ik alle liedjes die ik tussen 1997 en 1999 heb gemaakt op CD gezet. Ja, oude liedjes dus. Nu komt een nieuwe levensfase. (Ik droomde al dat m'n tanden uit m'n mond vielen, en bij elke keer dat er één de grond raakte hoorde je een prachtig synthersizer-sound). Naja.

Ik hoop veel aan dit forum te hebben, want ik zal er nog veel leerzame dingen uit kunnen halen.

Veel succes iedereen met het componeren van muziek. :dj:

Groeten Nanno
(www.improvises.tk)

Alvast veel plezier met je nieuwe aanwinst, een Triton Le is een mooi en veelzijdig workstation waar je alle kanten mee uit kan gaan. Ideaal als basis om er later nog wat extra dingen rond te bouwen.

En natuurlijk ook welkom op dit forum.

Een erg waardevol en veelzijdig kroonsteentje in je setup! :okdan:

Plezier!!!!!!

Re: GoBat Koopt een Korg Triton LE

hallo & welkom gobat!

Origineel geplaatst door gobat
Ik droomde al dat m'n tanden uit m'n mond vielen, en bij elke keer dat er één de grond raakte hoorde je een prachtig synthersizer-sound

ik hou ook wel van een jointje, maar om dat nou in je eerste bericht te zetten...;)

Welkom!

Origineel geplaatst door Laurens O
Een erg waardevol en veelzijdig kroonsteentje in je setup!

Dan heb je nogal wat van die kroonsteentjes nodig om je gebit weer compleet te maken. ;)

Wellicht ook leuk om wat van je oudere nummers te laten horen?

Bedankt voor al jullie reacties. Ik zal snel eens een oud liedje online zetten. Maar als ik iets nieuws heb gemaakt zullen jullie dat wel horen dmv een nieuwe thread. Eens kijken wat jullie er van vinden :confused:

Voor nu, geniet van de emotie, muziek,

GoBat

Origineel geplaatst door fuse
Welkom!

Dan heb je nogal wat van die kroonsteentjes nodig om je gebit weer compleet te maken. ;)

Wellicht ook leuk om wat van je oudere nummers te laten horen?

Tja.... :)

Hi!
hi.jpg

wachten duurt lang, he? :(

Back