Producersgeheimen

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

relexted

-------------------------
Na een hele lange tijd hier niet geweest te zijn, en inmiddels releases heb, had ik toch nog een paar vraagjes. Nu ging dit over sidechain plugins en routings met send/return tracks.

Wat mij is opgevallen, is dat niemand echt duidelijk wil of hopelijk kan uitleggen hoe t werkt.
Bang dat iemand anders het gaat snappen ofzo? En dan iedereen dus maar een plaatje kan uitbrengen.
Hoop dat ik fout zit, en dat sommige het gewoon niet kunnen verwoorden.. Heb hier zelf ook moeite mee.

Waar is dit forum voor? Hopelijk niet alleen voor de gene die hun muziek voor zichzelf en vrienden houden.

Dus vraag me sterk af, waarom een hele hoop (er zijn uitzonderingen) met een soort van geheimtaal wel uitleg geven, maar niet vertellen hoe t gewoon werkt.

Zijn ze dan; So keen on there knowledge?

Hoop dat jullie je aangesproken voelen. Vind het jammer maareh... Ik ben naar Gearslutz.

Grtz, Lex

:? denk dat je de vraag daar maar moet vragen dan?;)

Haha, niet nodig. Gebeurd daar niet. Nooit last van gehad.. Maar hier zit zo'n ondertoontje.
Iedreen wil graag zijn kennis delen, tuurlijk, maar wanneer t er echt op aan komt blijven ze maar vaag doen.

Niet iedereen moet zich aangesproken voelen, want het geld echt niet voor iedereen maar wel een hoop.

Veel plezier daar dan :)

En dan nog talent, als je content kut is, dan kan je er alle trukken op los laten maar wordt het nog niks

:) had ik er even moeten bijvertellen; (Was zwaar geirriteerd op het moment van schrijven)

Ben een hele hoop wijzer geworden mbt sidechain en send FX. Mijn dank is groot!! En zal zelf ook tot op het gaatje gaan om iets te snappen. En nogmaals, velen zijn hier om iemand het te laten snappen.

Helaas zijn er buitenbeentjes die net dat btje extra voor zich houden. een tipje van de sluier geven en het daarbij laten... Of vooroordelen hebben... Vind ik zo jammer.

No hard feelings

... ik zit zelf op 3 forums, maar ik kan je garanderen dat er op elk van hen wel omhooggevallen ass wholes terug te vinden zijn

.. dus blijf maar lekker hier zou ik zo zeggen en argumenteer alleen met die mensen die iets nuttigs of leuk te zeggen hebben,... en negeer gewoon de rest.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back