Roland The Synthesizer Book

Status
Please reply by conversation.

RSB

Whoehahaha
Ik ben opzoek naar het leer pakket voor de 100m genaamd:

Roland "The Synthesizer" Vol.1 of Vol.2

1. "practical synthesis for electronic music" volume one -
2. "practical synthesis for electronic music" volume two -
3. "multichannel recording for electronic music" -
4. "A foundation for electronic music" -

Wie heeft het liggen en zou het evt van de hand willen doen?

Alvast mega bedankt! :okdan:

!BlzfSuwBGk~%24(KGrHqYH-D4EttG8VHYlBLdGsB26eg~~_12.JPG

Zo, ik zie dat het 100m pokemon syndroom ook bij jou ten volste heeft toegeslagen? :D

Zo, ik zie dat het 100m pokemon syndroom ook bij jou ten volste heeft toegeslagen? :D

Once your in, there's no way out :P

Maar ff zonder gein, ik vind het allemaal maar heftig hoor. Ik kan er zelf soms nog niet helemaal bij met mijn hoofd. Elke dag maak ik een patch of 10 a 15 en heb al 4uur op tape liggen deruit :luv: En wat een verandering van manier van werken zeg, maar oohhh zo spannend. Space echo erachter en gaan.

Maar ik kan blijkbaar via iemand hier op dit forum ook de .PDF ervan kopen, maar dat snap ik niet helemaal. :?

amazon.com ?
kwam hieruit toen ik dat probeerde:
51TnLP6V1AL._SL160_AA160_.jpg

oh ja alhier:
[ame="http://www.amazon.com/Synthesizer-Four-Volumes-Roland-Corporation/dp/B00129MGEQ/ref=sr_1_10?s=books&ie=UTF8&qid=1293362631&sr=1-10"]Amazon.com: The Synthesizer. Four Volumes: Roland Corporation: Books

als je villedig 70s wilt gaan zou ik opzoek gaan naar een commodore pet met cv uitbredingen :)

zoals je hoort, vrij saai -> neemt dan ook uren om iets simpel te programeren :P

stond er 1 vd week op ebay.co.uk voor 50pond, was niiet verkocht en is nog niet opnieuw aangeboden. Op Amazon kunne ze vragen wat ze willen, maar ik doe niet mee aan dat soort prijzen. Die op Ebay.co.uk was overigens in near mint staat, 2de editie met doos en alle 4 de delen erin.

nou 100 euro doen ze meestal wel , 75 is goedkoop tegenwoordig. zelfs voor boekjes.
het meest absurd vind ik altijd die mensen ( die ik soms zelf gratis een pdf gestuurd heb) geld , 10-20 euro, voor een pdf manual vragen.

het meest absurd vind ik altijd die mensen ( die ik soms zelf gratis een pdf gestuurd heb) geld , 10-20 euro, voor een pdf manual vragen.
Die je vaak, met wat zoekwerk, kunt downloaden.

stond er 1 vd week op ebay.co.uk voor 50pond, was niiet verkocht en is nog niet opnieuw aangeboden. Op Amazon kunne ze vragen wat ze willen, maar ik doe niet mee aan dat soort prijzen. Die op Ebay.co.uk was overigens in near mint staat, 2de editie met doos en alle 4 de delen erin.
Ik heb er nog één, maar die gaat enkel weg voor een prijs in verhouding tot wat jullie voor die oude hardware geven. Lijkt me logisch, maar waarschijnlijk niets voor de noorderburen. :duivels:

Sommigen beginnen nog maar te leren, ik heb al een verleden...:D

een strafblad ?

Status
Please reply by conversation.
Back