Pink Floyd, "nieuw" album ?

Keybern

Ouwe rot
Ik dacht een hele tijd geleden (vluchtig) gelezen te hebben dat Pink Floyd met een nieuw album op de proppen was gekomen / zou komen.
Bij het artikel stond zelfs een foto van het hoesje: zo'n enorm oog-meettoestel van bij de oogarts.
Het leek me overigens een sterk knipoog naar het hoesje van The Division Bell.

Ik vind echter totaal geen info terug over dit album. Noch op wiki, noch op de officiele site.
Gecancelled ? Of herinner ik het me nu verkeerd en ging het om een andere band ?

Ik kan het mij niet voorstellen. David gaf laatst aan toen hij een Emmy in ontvangst nam dat hij Richard zo verschrikkelijk mist dat het er nooit meer echt van zou komen om hun muziek te maken. Misschien heb bedoel je dat rare projectje met The Orb, metallic spheres ofzoiets?

Laatste floyd album dat uit kwam is is there anybody out there geweest of, by the way, de boxset. David heeft in 2006-7 On an island uitgebracht en ongeveer een jaar of twee geleden live in Gdansk opgenomen, vlak voor Richard's dood.

Of heb je gelezen dat Roger Waters the Wall weer doet?

Nick zit alleen maar formule 1 te sleutelen...

hmm, het artikel ging volgens mij echt over een album review.

Hoesje zag er ongeveer zo uit:

250px-Geraet_beim_Optiker.jpg

Het zal wel een andere band geweest zijn.

Maar bedankt voor de Pink Floyd update !

Ah, ik dek dat ik het weet: Unitopia! Of Marillion...

Hmmm, Somewhere Else van Marillion lijkt er inderdaad op, maar het kan niet zijn dat mijn geheugen zo messy is dat ik een optikers-meettoestel verwar met een verrekijker.
1194727155_untitled.jpg

Nee het was echt een persoon die door zo'n oogarts ding keek. Maar met veel meer lenzen dan op bovenstaande afbeelding.

Het moet een 80's band zijn die nu nog actief is. Ik dacht ook al aan OMD maar blijkt het ook niet te zijn.

Laatst gewijzigd:
Jaren 80? Floyd bestaat al meer dan 40 jaar!
Ik bedacht me net dat de cdsingle van wywh er zo uit zag maar ik begrijp wat je bedoelt, er is wel n hoes die er zo uit ziet maar niet van Floyd, ff goed nadenken..

Attachments

• whwh3track.jpg
    whwh3track.jpg
    5,6 KB · Bekeken: 118
Jaren 80? Floyd bestaat al meer dan 40 jaar!
Absoluut, maar als het Pink Floyd niet is dan zeker wel een band uit de jaren 80, omdat daar voornamelijk mijn interesse ligt.
New wave, synthpop, ...

Ja, vind ik ook leuk hoor. Pet shop boys hadden toch ook zo'n optometrisch instrument op de cover?

Ik dacht een hele tijd geleden (vluchtig) gelezen te hebben dat Pink Floyd met een nieuw album op de proppen was gekomen / zou komen.
Bij het artikel stond zelfs een foto van het hoesje: zo'n enorm oog-meettoestel van bij de oogarts.
Het leek me overigens een sterk knipoog naar het hoesje van The Division Bell.

Ik vind echter totaal geen info terug over dit album. Noch op wiki, noch op de officiele site.
Gecancelled ? Of herinner ik het me nu verkeerd en ging het om een andere band ?
Ik heb de laatste 7 dagen (ook) al twee keer een krantenartikel tegen gekomen betreft een nieuw album van Pink Floyd, afwachten dus...

De pensioenpot moet weer aangevuld? Of zouden ze er echt vol passie voor gaan? Feit dat ze met 20 jaar oude opnamen lopen te knoeien belooft niet veel goeds naar mijn idee, maar wie weet....

Fucking brilliant
Dit is geen flauwekul maar gewoon prima shit.
Ik vreesde het ergste maar het is een prachtig album!
Op de blueray staan jamsessies van the Division bell en die zijn beter vind ik dan de latere lp versies

De pensioenpot moet weer aangevuld? Of zouden ze er echt vol passie voor gaan? Feit dat ze met 20 jaar oude opnamen lopen te knoeien belooft niet veel goeds naar mijn idee, maar wie weet....

Het zal wel een gevalletje scheiding zijn, dat is vaak de grootste reden voor oude lullen om weer centjes te moeten verdienen ;)

Yeah right

Yeah right

Het zal wel een gevalletje scheiding zijn, dat is vaak de grootste reden voor oude lullen om weer centjes te moeten verdienen ;)

Al die andere artiesten doen het voor niks natuurlijk.
Anyway, probeer het maar te evenaren en dan weer opnieuw kommentaar leveren kan altijd nog. O, dat duurt bijna 50 jaar.

Al die andere artiesten doen het voor niks natuurlijk.
Anyway, probeer het maar te evenaren en dan weer opnieuw kommentaar leveren kan altijd nog. O, dat duurt bijna 50 jaar.

Ironie is je niet gegeven he :) En zelfs dan, die gasten zijn goed voor 100en miljoenen p/p. Zelf een scheiding kunnen zij wel betalen haha.

Ben trouwens een grote floyd fan en verwelkom alles wat ze doen, zal het in flac downloaden speciaal voor hun ;)

Back