decks en mixer lenen voor demo cd

jaimiefanatic

Jaimie Fanatic
ai ai
door $$ omstandigheden moest ik een tijd geleden wat spullen verkopen. dat waren mijn decks en mixer mede omdat ik een nieuwe notebook ging kopen voor mijn muziek producties. Op zich een verstandige keuze destijds alleen nu wil ik een demo CD maken voor een aantal dingen die lopen maar geen decks, geen mix ..

Kan ik tegen wellicht wanneer je dat wenst een vergoeding je decks en je mixer lenen voor 1 week. Zodat ik thuis wat in elkaar kan brouwen. Het lijkt me handig als je uit omgeving Rotterdam komt.

Het is misschien een domme vraag, maar ja, als men het mij zou vragen zou ik daar wel toe bereid zijn te helpen dus misschien dat anderen er ook zo over denken.

peace

Origineel geplaatst door metatron
Die dingen kun je ook huren volgens mij.

Je kan wel een keer bij me langs komen op een middag ie maar uitlenen doe ik niet aan.

dat vind ik op zich wel dope van je. als ik geen alternatief kan vinden dan kom ik daar wellicht op terug.
het huren van die dingen zijn vrij duur ben ik achter gekomen.. een paar honderd euro voor 1 dagje lijkt me niet zo slim

Origineel geplaatst door djsirjamez
da een paar honderd euro voor 1 dagje lijkt me niet zo slim

Ik weet niet hoe het in Rotterdam zit, maar bij Sale in Utrecht kost zo'n setje € 110,- per dag. Dan heb je 2x Technics SL1210 MKIII en een Dateq Apollo . Als je met minder genoegen neemt kan het dus nog goedkoper....

Back