Nieuw project - 2 tracks [genre?]

je 2e track klinkt lekker, beetje bossanova gevoel, en fluit lead mag wel een DB'tje of 6 zachter
en vocal iets harder. Zou zo op Studio Brussel kunnen

je 2e track klinkt lekker, beetje bossanova gevoel, en fluit lead mag wel een DB'tje of 6 zachter
en vocal iets harder. Zou zo op Studio Brussel kunnen

Thanks Ralphie,

Die fluit heb al zachter gezet ja, hoor het gisteravond opeens ook. Ook nog wat aan de baslijn gesleuteld om die iets prominenter in de mix te plaatsen.

Mag ik hieruit opmaken dat je de ander track minder vindt?

1e track: Klinkt soms wat overcompressed (sidechain), daar ben ik niet zo blij mee maar dat is persoonlijke smaak. Verder lekker ritme, en helder. Ik kan het ook niet echt in een genre plaatsen, maar dat hoeft ook niet. Top!

rack: ik sluit me aan bij vorige poster, die fluitlead mag nog wel iets minder, vocal ook wat harder. Verder heerlijk die geordende chaos op 2.28, mag wel iets langer duren van mij :)

1e track: Klinkt soms wat overcompressed (sidechain), daar ben ik niet zo blij mee maar dat is persoonlijke smaak. Verder lekker ritme, en helder. Ik kan het ook niet echt in een genre plaatsen, maar dat hoeft ook niet. Top!

rack: ik sluit me aan bij vorige poster, die fluitlead mag nog wel iets minder, vocal ook wat harder. Verder heerlijk die geordende chaos op 2.28, mag wel iets langer duren van mij :)

Dank voor het luisteren en voor de complimenten.

2e track aangepast met zachtere fluit en hardere vocalen. Welke chaos bedoel je?

Die 2e (sireneachtige) gitaar die er rond 2.28 in komt maakt het in combi met de lage sawsynth wat chaotisch. Maar dat is positief bedoeld. Kan je best langer dan 6 sec maken zonder dat het afbreuk doet aan de rest van de track :)

leuke trx

Thanks

nu eens echt gaan zingen ik weet het doet pijnq

Hehe.. Comments van na 12-en op oudejaarsavond...

Ik vind het al redelijk "echt" zingen. Althans die koortjes en de vocalen in "when we collide".

Volgende track die bijna af is voor dit project zit nog meer echte zang in..

Deed niet eens echt pijn. ;)

twee leuke aparte tracks, 2e track wel iets beter, beide vragen om zang:okdan:

Bij de eerste kan ik me dat voorstellen, maar ik heb toch het idee dat ik op When we collide (2e track) toch wel zing.

Zou je willen uitleggen wat je bedoelt?

Dank voor het positieve commentaar.

ja ik bedoel echt zang lijnen droog zonder vocoder, die vocals die er al inzitten zijn wel cool als een tussen stuk zeg maar.

mischien komt het omdat ik zelf zin krijg om te zingen als ik dat nummer hoor zeg maar.....tja beetje vaag van me.

Maar met een zanglijn erin word het sneller een leuk punk 'pop' electro ttrackie.. met veel smerigheid (daar houd ik van) in.

Back