NI the Mouth

cns

sfm
Zijn er gebruikers hier van deze plugin?>

Ik heb natuurlijk nog mijn voucher van NI en zat even te zoeken op hun site en kwam dus die Mouth tegen. Is die Tim Exile een clown of echt geniaal? En in hoeverre is dit iets wat een gadget achtige plugin is of daadwerkelijk bruikbaar?

Ik heb 'm en ik moet zeggen dat het wel redelijk bruikbaar is, maar toch net iets meer neigt naar het gadget gehalte dan dat het een must is.

Als je er eenmaal mee begint te spelen hoor je alle bekende autotune en vocoder achtige dingen voorbij komen die we allemaal wel kennen, maar het is nu allemaal wel lekker hands-on en geen gedoe meer om tot een bepaald vocal effect te komen.

Ik heb 'm en ik moet zeggen dat het wel redelijk bruikbaar is, maar toch net iets meer neigt naar het gadget gehalte dan dat het een must is.

Als je er eenmaal mee begint te spelen hoor je alle bekende autotune en vocoder achtige dingen voorbij komen die we allemaal wel kennen, maar het is nu allemaal wel lekker hands-on en geen gedoe meer om tot een bepaald vocal effect te komen.

Daar was ik dus al een beetje bang voor wat het gadget gehalte betreft. Maar jij bent dus wel te spreken over wat je kan met het oog op vocals? Beter lees meer mogelijkheden als met een vocoder?

Back